افزونه جلالی را نصب کنید.
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر افتتاح شد

  • کد خبر : 1519
  • 21 شهریور 1399 - 10:30
مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر افتتاح شد
مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر توسط دکتر طهرانچی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان هرمزگان، مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر را افتتاح و کلنگ ساخت پژوهشکده تالابی و مجتمع آموزشی مدارس سما این واحد دانشگاهی را به زمین زد.

این مجموعه آموزشی اداری که از محل کمک خیران شهرستان بندر خمیر و در مساحتی بالغ بر ۲۰۱۲ مترمربع در ۴ طبقه ساخته شده، دارای ۱۳ کلاس آموزشی است و در ۱۲ رشته کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

دکتر طهرانچی در ادامه، کلنگ ساخت پژوهشکده تالابی و مجتمع آموزشی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر را به زمین زد.

مجتمع آموزشی مدارس سما شهرستان بندر خمیر در مساحت ۴۰۰ مترمربع ساخته خواهد شد که با ۴ مدرسه ۶ کلاسی در مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول دانش آموز خواهد پذیرفت.

در این دو مراسم کلنگ زنی و افتتاح، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس، ائمه جمعه شهرستان بندر خمیر و مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: نگاهی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، مأموریت‌گرا و متناسب با نیازهاست

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم، گفت: نوع نگاهی که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، مأموریت‌گرا، متناسب با نیازها و تکیه بر نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: توجه به نیاز منطقه‌ای می‌تواند افق روشنی فرا روی ما قرار دهد و اتفاقی که امروز در شهرستان بندر خمیر افتاد، در راستای همین نگاه است.

استاندار هرمزگان: دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کنونی با رویکرد کیفی سازی و پژوهش محور حرکت می کند

فریدون همتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استانی استراتژیک و سرشار از استعدادهای بالقوه طبیعی و محیطی است، گفت: استعدادهای این استان با تلاش دانشگاه‌های استان محقق می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت دکتر طهرانچی در مقطع کنونی با رویکرد کیفی سازی و پژوهش محور حرکت می کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برای هر یک از شهرستان‌ها مأموریت تخصصی در نظر گرفته تا واحدهای دانشگاهی به صورت ویژه روی یک موضوع تخصصی کار کنند.

همتی با بیان اینکه کمتر از ۹ ماه دیگر یک واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بشاگرد افتتاح خواهد شد، گفت: امیدواریم با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم حداقل ۳۰ درصد پذیرش دانشجویان را بومی‌سازی کنیم.

کامرانی: امیدواریم با ساخت پژوهشکده تالابی واحد بندر خمیر، حلقه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی را در این زمینه متصل کنیم

احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر سال ۱۳۹۰ با پذیرش ۱۲۵ دانشجو در ۶ رشته کاردانی و در یک ساختمان دوطبقه استیجاری آغاز به کار کرد و امروز با افتتاح این مجموعه آموزشی اداری، آرزوی جوانان شهرستان بندرخمیر برآورده شد.

وی با بیان اینکه شهرستان بندر خمیر بزرگ‌ترین شهرستان تالابی کشور است، گفت: امیدواریم با ساخت پژوهشکده تالابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر که کلنگ آن امروز زده شد، حلقه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی را در این زمینه متصل کنیم و بتوانیم در حوزه محلی و منطقه‌ای مؤثر باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس از خیران و مسئولان شهرستان بندر خمیر که در ساخت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان مشارکت داشته‌اند، قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، سید عبدالجلیل قتالی امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر خمیر با اشاره به افتتاح مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر، گفت: بزرگترین هدیه به مردم این شهرستان، افتتاح این مجموعه آموزشی بود که امروز تحقق پیدا کرد.

وی ادامه دارد: جا دارد از مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استانی هرمزگان و همین‌طور مسئولان شهرستان بندر خمیر به ویژه خیران تشکر و قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه اهل تشیع شهرستان بندر خمیر نیز افتتاح مجموعه آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر خمیر را به عنوان فتحی برای این شهرستان دانست و گفت: وجود دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان بندر خمیر برای ما غنیمت است که باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه اهل تشیع شهرستان بندر خمیر خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به علم و پژوهش است که این مهم محقق نمی شود، مگر آنکه موتور محرکه پژوهش و فناوری یعنی دانشجو در چنین محیط‌هایی تربیت شود، بنابراین هرآنچه از دستمان برمی‌آید، باید برای تقویت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها