افزونه جلالی را نصب کنید.

برگزاری دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان

  • کد خبر : 1657
  • 22 شهریور 1399 - 22:51
برگزاری دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان هرمزگان
دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان در سال 99 با دستور کاربررسی مشکلات و چالش های حوزه های تخصصی با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران بهزیستی شهرستانها و مسئولین دفاتر ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ؛ در ابتدای این جلسه که با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی همراه بود ، مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان از اقدامات و فعالیتهای معاونین ستادی، روسای ادارات ستادی، شهرستانی و تمامی دفاتر که در سال گذشته با بهره گیری از ظرفیتهای موجود عملکرد قابل تقدیری به جا گذاشتند تشکر و قدردانی کرد.
غلامحسین رنجبر به سختی کار و خدمت رسانی در بهزیستی با توجه به کمبود اعتبارات اشاره کرد و گفت : عبور از شرایط بحرانی مستلزم همدلی و خردجمعی است که اداره کل بهزیستی استان توانسته است با تلاش همه ی کارکنان خدوم به این مهم دست یابد .
وی همچنین برافزایش تعاملات بین بخشی و برون سازمانی تاکید کرد.
رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود خواستارتسریع واهتمام ویژه روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ومعاونین در راه اندازی مراکز مثبت زندگی شد و بر رعایت دستورالعمل ها و قوانین و سلسله مراتب بر اطلاع رسانی به موقع کامل و جامع به همگان، رعایت نیازها و توجه به توزیع و پراکندگی جمعیت هدف در برخی مناطق استان تاکید کرد.
مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با تاکید بر در نظر گرفتن اولویت ها و نیازمندی های بهزیستی استان و جامعه هدف خواستار توسعه و تاسیس مراکز روزانه و شبانه روزی با در نظر گرفتن امکانات و دستورالعمل ها شد.
تشکیل گروه های همیار فعال در برخی شهرستانها ، افزایش تعامل واستفاده از ظرفیت شوراها و دهیاری ها در تامین مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول ، استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در شفاف سازی واطلاع رسانی خدمات ، نظارت بر رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در مراکز ، اهتمام در رعایت موارد تعارض منافع در هنگام انعقاد تفاهمنامه ها ، حفظ و حراست اطلاعات سازمانی وشناسایی منابع برای کمک در بحث اعتبارات هزینه ای از دیگر تاکیدات مدیر کل بهزیستی هرمزگان در دومین جلسه شورای اداری سال ۱۳۹۹ بود.
در ادامه معاونین تخصصی و روسای شهرستانها در خصوص عملکرد حوزه مربوطه و چالش های پیش رو بحث و تبادل نظر کردند و در جهت مرتفع کردن مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها