افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

حمایت قاطع دستگاه قضایی از افشاگران فساد/ استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در گسترش صلح و سازش و احیای حقوق عامه

  • کد خبر : 1737
  • 25 شهریور 1399 - 7:43
حمایت قاطع دستگاه قضایی از افشاگران فساد/ استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در گسترش صلح و سازش و احیای حقوق عامه
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در نشست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از افشاگران و گزارشگران فساد تأکید کرد.

به گزارش پیگاه خبری چلچله بندر مجمع سازمان بسیج طلاب سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با حضور علی صالحی رییس کل دادگستری استان برگزار شد.

در جریان این نشست،رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم استفاده از ظرفیت ارزشمند طلاب و روحانیون در جهت گسترش صلح و سازش و احیای حقوق عامه تأکید کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری میان سپاه امام سجاد(ع) و دادگستری استان هرمزگان در قالب «طرح مصلحین خانواده» اظهار داشت: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون از جایگاه و مقبولیت اجتماعی ویژه ای برخوردارند، می توان با ارجاع برخی از پرونده ها به این عزیزان در قالب هسته های تخصصی ، از توانمندی آنها در راستای تحقق صلح و سازش استفاده کرد.

صالحی در ادامه افزود: بسیج طلاب همچنین می تواند با معرفی حقوقدانان حوزه علمیه در اجرای موفقیت آمیز طرح هرو مسجد یک حقوقدان تأثیرگذار باشد.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه افشاگران فساد مورد حمایت قاطع می باشند ، تصریح کرد: حفظ امنیت شغلی و روانی گزارشگران فساد از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین، تعامل سازنده علما و روحانیون با دستگاه قضایی استان را موجب دلگرمی عنوان کرد و بیان داشت: هماهنگی و همدلی سطوح مختلف روحانیت معزز با دستگاه قضایی هرمزگان نویدبخش تحقق دستاوردهای بزرگ برای اصلاح امور، احیای حقوق عامه و حل مشکلات مردم می‌باشد.

گفتنی است در جریان این نشست ، نمایندگان مجمع بسیج طلاب استان هرمزگان نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جهادی و تحول گرایانه دستگاه قضایی به ویژه در حوزه مبارزه با فساد و ارتقای شاخص عدالت اجتماعی، در فضایی صمیمانه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها