افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان:

توزیع یک هزار و ۶۴۴ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد

  • کد خبر : 1749
  • 26 شهریور 1399 - 18:06
توزیع یک هزار و ۶۴۴ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون286 تن گوشت قرمز و 1358 تن مرغ منجمد در این استان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبد الرضا تقی زاده مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته ازسال گذشته بندرشهیدرجایی به عنوان یکی ازمبادی ورودنهاده های دامی درنظر گرفته شده است و تا کنون بیش ۳۰۰ هزارتن نهاده ازطریق این بندر واردکشورشده است.
عبدالرضا تقی زاده افزود : در راستای حمایت از تولید کنندگان وتامین نهاده های موردنیاز آنها ازجمله ذرت ،جو و کنجاله سویا اقدامات موثری صورت گرفته است و هم اکنون نیز واحدهای تولیدی وتشکلهای این بخش برای دریافت ذرت ،کنجاله سویاوجو ازطریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیازخود را خریداری می کنند.
وی خاطرنشان ساخت: توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می گیرد که درهمین راستا از ابتدای سال تاکنون۲۸۶ تن گوشت قرمز و ۱۳۵۸ تن مرغ منجمد توزیع گردیده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد.
تقی زاده همچنین اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد این شرکت از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.
به گفته وی، هر کیلوگرم کنجاله سویا به نرخ۲۷۰۰تومان و جو وذرت۱۷۵۰ تومان در استان ها در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.
تقی زاده به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نگرانی نداشته باشندچراکه این نهاده ها از طریق مبادی ورودی وارد کشوروبین تمام استانهای کشور توزیع میگردد.
گفتنی است؛ شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی ونهاده های دامی رابرعهده دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها