افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان از سایت پرورش میگو عدالت سیریک مطرح شد:

رونق و جهش تولید در دستور کار سایت پرورش میگوی عدالت

  • کد خبر : 1768
  • 28 شهریور 1399 - 1:58
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان جاسک و جمعی از بهره برداران از سایت عدالت سیریک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از این سایت با اشاره به ظرفیت های خوب این سایت گفت: سایت عدالت با وسعت ۴۸۰هکتار توانسته بخش خوبی از تولیدات میگوی شهرستان سیریک را به خود اختصاص دهد.

دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه لایروبی رودخانه منتهی به این سایت نقش بسزایی در اجرای مسئولیت های اجتماعی پرورش دهندگان این سایت دارد گفت: امید است با تعامل همه بهره بردارن سایت عدالت،  مسیر رودخانه بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه پرورش میگو یکی از محورهای توسعه و اشتغال زایی برای این شهرستان است، تصریح کرد: در این سایت افزون بر ایجاد اشتغال مستقیم در بخش های بسته بندی، فرآوری، حمل و نقل و … نیز موجب رونق و اشتغال زایی شده است.

دریایی با اشاره به نقش مهم طرح ها و پروژه های شیلاتی در اشتغالزایی در منطقه، افزود: سیریک یکی از مهمترین مناطق تکثیر و پروش میگو در هرمزگان است  و  میتوان از آن به عنوان پایتخت تکثیر میگو استان یاد کرد.‌

همچنین در این بازدید از روند برداشت میگوی پرورشی نیز بازدید  و به بررسی مسائل و مشکلات سایت پرداخته شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها