افزونه جلالی را نصب کنید.
در بازدید از بندر صیادی کوهستک مطرح شد:

از ظرفیت های بندر صیادی کوهستک در همه حوزه های شیلاتی استفاده شود

  • کد خبر : 1758
  • 28 شهریور 1399 - 1:22
از ظرفیت های بندر صیادی کوهستک در همه حوزه های شیلاتی استفاده شود
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از ظرفیت های بندر صیادی کوهستک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی کوهستک به بیش از ۱۵۰ فروند شناور صیادی و همچین حدود ۸۰۰ نفر صیاد خدمات می دهد گفت: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های آن این بندر صیادی می تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند.

دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه ارتقا و توسعه فعالیت ها در بندر صیادی کوهستک می تواند موجب رونق اقتصادی و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شوند گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در کنار فعالیت های صیدوصیادی و آبزی پروری در زمینه گردشگری و خدمات رسانی در این بندر صیادی در دستور کار است.

وی آلودگی های ناشی از مبارزه با قاچاق سوخت توسط دریابانی ، ارتقای فضای سبز، درخواست از دیگر دستگاه ها و نیروهای نظامی مستقر در بندر در راستای حفظ و نگهداری این سرمایه ملی، رفع مشکلات فنی و تاسیساتی بندر صیادی کوهستک و … را از اهم مسائل پیش روی این بندر صیادی خواند.

گفتنی است در این بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان با نیروهای پایگاه حفاظت منابع آبزیان بندر کوهستک، کارکنان بندرصیادی کوهستک و جمعی از بهره برداران این بندرصیادی  دیدار و به بررسی مسائل، مشکلات و پیشنهادات آنها پرداخت.

همچنین در ادامه این بازدید اسکله صیادی زیارت شهرستان سیریک مورد بازدید قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها