افزونه جلالی را نصب کنید.
استاندار هرمزگان تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در ادارات و دستگاه ها و افزایش ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع

  • کد خبر : 1785
  • 28 شهریور 1399 - 9:50
ضرورت راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در ادارات و دستگاه ها و افزایش ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع
استاندار هرمزگان تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید به سیستم ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع تجهیز شوند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر فریدون همتی در نشستی که به منظور تشریح ارائه خدمات الکترونیکی توسط شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: همگام سازی در ارائه خدمات با دنیای پرشتاب توسعه امروز با فرهنگ سازی باید محقق شود و دستگاه های دولتی با اطلاع رسانی در این خصوص پیشگام شده و برای کاهش حضور مردم جهت دریافت خدمات به این شیوه جدی تر عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمایل برای دریافت خدمات حضوری زمانی کاهش می یابد که مردم بابت دریافت خدمات در کمترین زمان بتوانند پاسخ درخواست های خود را از طریق الکترونیکی دریافت کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به مزایای خدمات رسانی به شیوه های نوین، افزود: هرچه خدمات الکترونیکی تر باشد، شرکت ها و سازمان های دولتی هزینه های کمتری را خواهند پرداخت و ارباب رجوع نیز بدون مراجعه حضوری می تواند درخواست های خود را از راه دور و از طریق اینترنت و دستگاه های هوشمند پیگیری کند.

همتی تصریح کرد: مزیت بزرگی که میزخدمت الکترونیکی ایجاد می کند، علاوه بر شفاف سازی، کاهش هزینه ها و کاهش مراجعات حضوری ارباب رجوع به سازمان ها و شرکت های دولتی را به دنبال دارد.

وی گفت: یکپارچه کردن خدمات برای سهولت امور ارباب رجوع، کاهش مراجعات حضوری و به دنبال آن کاهش هزینه ها و همچنین تنوع خدمات میز خدمت الکترونیکی از جمله مزایایی است که ضرورت بیش از پیش خدمات رسانی الکترونیکی در دستگاه ها را ایجاب می کند.

استاندار هرمزگان با قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان در راستای اجرای مناسب خدمات غیرحضوری، تاکید کرد: شهرداری ها و تمامی دستگاه ها موظف به ارائه خدمات الکترونیکی به مردم هستند و به زودی در شورای اداری باید این موضوع به تشریح و به همه دستگاه ها ابلاغ شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها