افزونه جلالی را نصب کنید.
در شش ماهه نخست امسال صورت گرفت:

توقیف ١٧٨ فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آبهای هرمزگان

  • کد خبر : 1942
  • 07 مهر 1399 - 9:48
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف ١٧٨ فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آبهای هرمزگان در شش ماهه نخست امسال توسط یگان حفاظت منابع آبزیان اداره کل شیلات هرمزگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، سرهنگ محمد حسن آزادی با بیان اینکه در این مدت ۱۷۸ فروند شناور صیادی به علت عدم رعایت محدوده صیدگاه و دیگر تخلفات صیادی به کمیسیون رسیدگی تخلفات صیادی معرفی شده اند  گفت: همچنین در این مدت ، یک هزار و ۳۸۵ طاقه تور منوفلامنت ، ۴۸ دستگاه تور ترال قایق و ۵۵ جفت تخته ترال کشف شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در ادامه از کشف بالغ بر ۱۱۱ تن انواع آبزیان صید شده غیرمجاز در این مدت و در آبهای استان هرمزگان خبرداد.

سرهنگ آزادی خاطرنشان شد: این استان با نوار ساحلی بالغ بر ۲۲۰۰ کیلومتر ،۲۲ بندرصیادی ، ۳۹ مرکز تخلیه صید وبرخورداری از ۴ هزار و ۵۰۰ فروند شناور صیادی و ۳۲ هزار صیاد فعالیت های گسترده ای را برای حفاظت از منافع صیادان و ذخایر آبزیان بر عهده دارد.

وی افزود: شماره تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای تخلفات صید و صیادی اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1942

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها