افزونه جلالی را نصب کنید.
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان اعلام كرد:

کوپلینگ هویست گنتری کرین توسط یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شد

  • کد خبر : 1976
  • 08 مهر 1399 - 18:28
کوپلینگ هویست گنتری کرین توسط یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شد
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان از بومي سازي كوپلينگ موتور و گيربكس هويست گنتري كرين سوپر پست پاناماكس با بهره گيري از دانش و تخصص يك شركت دانش بنيان در مجتمع بندر شهيد رجايي خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران” گفت: در راستای رفع خرابی کوپلینگ موتور و گیربکس هویست گنتری کرین سوپرپست پاناماکس با بهرگیری از توان بالقوه متخصصان داخلی توسط یک شرکت دانش بنیان آنالیز مواد، مهندسی معکوس و ساخت کوپلینگ مورد نظر به انجام رسید.
وی افزود: پس از نصب و انجام هم راستا سازی لیزری تجهیز مذکور رفع عیب و آماده به کار شد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری، جلوگیری از خارج از سرویس شدن های طولانی مدت دستگاه، رفع خرابی کوپلینگ موتور و گیربکس هویست گنتری کرین سوپرپست پاناماکس، در دسترس بودن قطعه، ایجاد اشتغال متخصصین و جلوگیری از خروج ارز را از مهمترین مزایای ساخت این قطعه اعلام کرد .
محمدی با بیان اینکه بر اساس استعلام بهای اخذ شده خرید کوپلینگ از شرکت سازنده خاطر نشان کرد: با ساخت این قطعه از خروج قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری بعمل آمده است.
شایان ذکر است نیروی بالابر گنتری کرین های توسط ۲ الکترو موتور ۶۵۰ کیلو وات تامین می گردد که اتصال این الکترو موتورها به گیربکس توسط کوپلینگ انجام می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها