افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی میناب با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان

  • کد خبر : 1996
  • 11 مهر 1399 - 17:40
افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی میناب با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان
طی مراسمی با حضور علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی، ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر طی مراسمی با حضور علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی، ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان میناب افتتاح شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: ساختمان پزشکی قانونی شهرستان میناب، با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع در یک طبقه و زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث شده است.

علی صالحی با بیان اینکه ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از این ساختمان هزینه شده است، افزود: طی سال جاری، با تخصیص اعتبارات لازم و شتاب بخشی به روند ساخت و ساز این مطالبه مردم میناب محقق و گام مهمی در مسیر تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مراجعان برداشته شد .

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این مجموعه شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم شهید پرور شهرستان میناب باشیم.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان همچنین ابراز داشت: این ساختمان شامل بخش های معاینات سرپایی و معاینات اجساد است و با شروع به کار آن ، ضمن کاهش زمان پاسخ‌دهی معاینات پزشکی قانونی، روند رسیدگی به پرونده های ورودی در حوزه معاینات بالینی و اجساد سرعت بیشتری خواهد یافت.

صالحی یادآور شد: امیدواریم که این مجموعه بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان  عزیزمان در شهرستان میناب باشد.

وی اضافه کرد: در گذشته به دلیل کمبود فضا مردم در این شهرستان مشکلاتی داشتند و این مجموعه در راستای تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی بهتر پرسنل ایجاد شده‌است. 

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در پایان ضمن تشکر از تلاش دست اندرکاران افتتاح این پروژه عمرانی ، بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی میناب و تجهیز آن را در راستای ارائه نظرات دقیق و تخصصی در این حوزه حائز اهمیت برشمرد و افزود: مجموعه اقداماتی که در پزشکی قانونی صورت می گیرد تأثیر بسزایی در کشف حقیقت و احقاق حقوق مردم دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها