افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

اجرای طرح «گشت رضویون» در مناطق جرم خیز کلید خورد

  • کد خبر : 2020
  • 12 مهر 1399 - 14:42
اجرای طرح «گشت رضویون» در مناطق جرم خیز کلید خورد
رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز طرح‌ مشترک گشت رضویون با هم افزایی و مشارکت ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج به منظور دستیابی به امنیت محله محور خبر داد.

علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت فوق العاده حفظ و ارتقای شاخص امنیت و آسایش عمومی ابراز داشت: یکی از ویژگی های مهم طرح «گشت رضویون» فراگیر بودن اقداماتی است که با هدف ارتقای امنیت عمومی در نقطه به نقطه شهرها و روستاها در راستای اجرای تفاهمنامه همکاران بین دستگاه قضایی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا محقق خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت مردمی بسیج در این امر بزرگ را به منظور کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مؤثر عنوان کرد و افزود: نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در شئون مختلف کشور و اشراف آن به وضعیت و موقعیت محلات می تواند با هم افزایی ناجا و بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای شناسایی بسترهای شکل گیری جرائم و مقابله با آنها مثمرثمر واقع شود.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: وفاق و همدلی بین نیروهای مسلح، کشور را در بالاترین تراز امنیت قرار داده است و همه اینها به واسطه جانفشانی ها و حضور وحدت آفرین مجموعه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در کنار مردم می باشد.

صالحی با اشاره به مراجعه مردم به معتمدین خودشان در طرح رضویون و خصوصیت فداکاری و ایثار مجریان این طرح، توصیه کرد: از کنکاش در زندگی خصوصی مردم خود داری شود و همانگونه که در دین مبین اسلام تأکید به حفظ امانت شده است، امین مردم و محرم اسرار آنها باشید.

وی به دقت نظر در تصمیم گیری ها و حفظ کرامت انسانی مردم و حتی مجرمین و مرتکبین جرائم تأکید کرد و اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناسایی عوامل مؤثر در آن در هر محلات و مناطق مختلف به منظور افزایش امنیت اجتماعی همان هدفی است که دستگاه قضایی آن را پیگیری می کند و از این رو با کسانی که امنیت مردم را به هر نحوی سلب کنند برخورد قاطع و جدی خواهیم داشت.

در حاشیه مراسم آغاز گشت مشترک رضویون ، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز با تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان در ایجاد امنیت پایدار، آگاه سازی به موقع و فعالیت های انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، مجموعه تلاش های صورت گرفته را گامی مؤثر در جهت رضایتمندی شهروندان عنوان کردند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها