افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان خبر داد:

کاهش ۴۰ درصدی تعرفه دولتی غربال شنوایی نوزادان در بهزیستی بندرعباس

  • کد خبر : 2057
  • 13 مهر 1399 - 14:24
کاهش ۴۰ درصدی تعرفه دولتی غربال شنوایی نوزادان در بهزیستی بندرعباس

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان گفت : در راستای حمایت از جامعه هدف و رفاه حال مراجعین ، مرکز دولتی غربال شنوایی بهزیستی بندرعباس خدمات غربال شنوایی نوزادان را با کاهش ۴۰ درصدی تعرفه دولتی ارائه می کند.به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی که در کمیته استانی غربالگری شنوایی نوزادان استان هرمزگان سخن […]

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان گفت : در راستای حمایت از جامعه هدف و رفاه حال مراجعین ، مرکز دولتی غربال شنوایی بهزیستی بندرعباس خدمات غربال شنوایی نوزادان را با کاهش ۴۰ درصدی تعرفه دولتی ارائه می کند.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی که در کمیته استانی غربالگری شنوایی نوزادان استان هرمزگان سخن می گفت با اعلام این خبر افزود : با افزایش چشمگیر نرخ تعرفه غربال شنوایی نوزادان در سال جاری به مبلغ ۵۸۹ هزار و ۵۸۰ ریال و به منظور پیشگیری از تحت فشار قرار گرفتن جامعه هدف از لحاظ مالی و رفاه حال مراجعین اداره کل بهزیستی ، با تایید کمیته استانی و اخذ استعلامات لازم از بهزیستی کشور ، خدمات غربال شنوایی نوزادان را با ۴۰ درصد تخفیف به مبلغ ۳۵۰ هزار ریال ارائه خواهد داد.
معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان اضافه کرد : مرکز دولتی غربال شنوایی نوزادان اداره بهزستی بندرعباس واقع در بلوار ناصر جنب بیمارستان شریعتی همه روزه در ساعات اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان یکی از مجهزترین و استانداردترین مراکز، آماده ارائه خدمات به آحاد جامعه می باشد.
وی تصریح کرد : برنامه سه قسمتی تحت عنوان ” غربالگری ، تشخیص و مداخله به هنگام شنوایی نوزادان و شیرخواران” از جمله مهم ترین برنامه های سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیتها است.
جهانشاهی اذعان داشت: بهترین زمان برای غربال شنوایی نوزادان از بدو تولد تا یک ماهگی است ، یک تا سه ماهگی بهترین زمان برای تشخیص و سه تا شش ماهگی بهترین زمان برای مداخله ودرمان است.
معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان همچنین اعلام کرد : در حال حاضر ۲۵ دستگاه غربالگری در مراکز دولتی وغیردولتی در حال انجام غربال شنوایی نوزادان می باشند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها