افزونه جلالی را نصب کنید.
دستاورد هوش و باور ایرانی

ایزوایکو رکورد جهانی زد

  • کد خبر : 2088
  • 14 مهر 1399 - 18:53
ایزوایکو رکورد جهانی زد
مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران با استفاده از توانمندی نیروهای متخصص داخلی موفق به ثبت رکورد جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی ایزو ایکو سرمهندس نفتکش stark اظهار کرد:ایزوایکو در پروژه های قبلی به همت نیروهای متخصص و بومی موفق به ثبت رکوردی باورنکردنی شد به نحوی که عملیات تعویض روزانه پنج تن ورق با تمامی کارهای جانبی در اوج تابستان و گرمای بیش از ۴۵ درجه ،با اراده نیروهای توانمند تحقق یافت.

رضا ابرمی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به نفتکش ها در ایزو ایکو قطعا” در تمام بنادر دنیا قابل رویت است، اضافه کرد:خدمات ایمنی در این مجموعه  به طور حرفه ای  روند رو به رشدی را داشته و می توان گفت شعار (اول ایمنی بعد کار) به صورت عملی در عملکرد بخش های مختلف مشهود است.

وی افزود: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزو ایکو) دارای نیروهایی متخصص در حوزه ی صنعت دریایی است و در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ابرمی تصریح کرد: به جرات می توان گفت نیروهای منحصر بفرد ایرانی که  در این مجموعه فعالیت می کنند،  نسبت به شرق آسیا از ضریب هوشی بسیار بالاتر برخوردار هستند که این موضوع در عمل به اثبات رسیده است.

سر مهندس نفتکش stark اظهار امیدواری کرد:با توجه به پیشرفت سیستم ها، تجهیزات و امکانات باید از وسعت ایزوایکو نهایت بهره را برد و مهندسان ماهر و بومی که دسترسی به آنها آسان است را به کار گرفت تا بر حسب توانایی ها بتوانیم در مسیر مطلوبی قدم بگذاریم.

وی با اعلام اینکه دانش، مهارت، ابزارآلات، هوش، تجهیزات و افراد متخصص در این مجموعه دست به دست هم داده اند تا صنعت دریایی پیشرفتی روز افزون داشته باشد خاطر نشان کرد: از لحاظ امکانات و پتانسیل، عظیم تر از ایزوایکو در منطقه نداریم و باید سعی کنیم پتانسیل های بی نظیر این مجتمع را به دنیا بشناسانیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر صنعت دریایی و عظمت این مجموعه باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها