افزونه جلالی را نصب کنید.
با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس;

برنامه های هفته جهانی کودک بصورت مجازی در بندرعباس برگزار می شود

  • کد خبر : 2103
  • 15 مهر 1399 - 18:43
برنامه های هفته جهانی کودک بصورت مجازی در بندرعباس برگزار می شود
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس ،برنامه های هفته جهانی کودک را بصورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، حامد رضوانی در نشست با رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک بندرعباس، اظهار کرد: باید بدانیم روز کودک فقط یک مراسم نیست، بلکه این مناسبت فرصتی برای ساختن جهانی شایسته برای کودکان است.

وی افزود: در حقوق جهانی کودک، کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند و در دین مبین اسلام نیز تاکید فراوانی بر رعایت حقوق کودک و توجه به این قشر شده که این مهم برخواسته از جایگاه نسل نوپا در آینده کشورها و ملل مختلف است.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: جشنواره مجازی بوقت کودکی با موضوع من شهرم را دوست دارم چون…، ساخت بادبادک دست ساز، نقاشی کودک،کرونا،سلامت نیز یکی از برنامه های هفته جهانی کودک در شهر می باشد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ مهرماه بصورت ارسال فیلم و عکس از نحوه کار از طریق واتساپ به شماره تماس ۰۹۱۶۴۲۶۹۱۷۶ است، جهت اطلاعات بیشتر علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توااند به سایت http://sazemanfv.com/ مراجعه نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی، اختتامیه جشنواره تابستانه یخ در بهشت،مسابقه نقاشی پوروتوکول ما و ماهی ها در ساحل خواجه عطا، برگزاری کارگاه آموزش مجازی مادر و کودک، بخشی از برنامه های این هفته است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها