افزونه جلالی را نصب کنید.
معاون وزیر تاکید کرد: 

پیش‌قدمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در رفع مشکلات کارگری استان/ صبا فولاد، امانتدار بازنشستگان

  • کد خبر : 2116
  • 15 مهر 1399 - 20:01
پیش‌قدمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در رفع مشکلات کارگری استان/ صبا فولاد، امانتدار بازنشستگان
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاوت صبا فولاد خلیج فارس با سایر رقبا این است که این شرکت سهامدار ۱۰۰ درصدی بنام بازنشستگان دارد و در واقع این مجموعه امانتدار بازنشستگان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، حجت‌اله میرزایی در جلسه با مدیران صنایع غرب بندرعباس گفت: در نظر داشتیم کارگروه زنجیره فولاد در هرمزگان برگزار شود که با توجه به بروز مشکلاتی، مجبور شدیم برای دومین بار در فولاد اکسین برگزار کنیم.
وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین مجموعه صبا فولاد در زمان احداث این مجموعه، افزود: در صنعت فولاد مدیریت دوران ساخت با مدیریت دوران بهره برداری متفاوت است و خوشبختانه این شرکت از مدیران خوبی در هر دو مرحله برخوردار بوده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شرایط مدیریت، شیوه ها و ابزار مدیریت، ترکیب منابع انسانی و بخش هایی که خروجی هر مجموعه را تعیین می‌کند، در هر زمان متفاوت است، ادامه داد: یکی از ضرورت ها در ارتقا سطح مدیریت مطلوب، توجه به تغییرات مدیریتی از دوره پروژه به دوره بهره برداری است.
میرزایی عنوان کرد: طرح توسعه کارخانه صبا فولاد خلیج فارس از جمله طرح های توسعه ای بزرگ در کشور محسوب می‌شود که برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتناعی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
این مقام مسئول بیان کرد: وجود سرمایه گذاران بزرگ داخلی مثل بنیاد مستضعفان و مشارکت سایر بنگاه های بزرگ فولادی باعث شده تا وجود محدودیت‌های بین‌المللی در تامین منابع مالی و دانش فنی، مشکلی در روند پیشرفت این پروژه نداشته باشیم.
معاون  امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه طرح های توسعه ای صبا فولاد خلیج فارس با هدف تولید بریکت باید با سرعت بیشتری دنبال شود، گفت: تفاوت صبا فولاد خلیج فارس با سایر رقبا این است که این شرکت سهامدار ۱۰۰ درصدی بنام بازنشستگان دارد و در واقع این مجموعه امانتدار بازنشستگان است.
میرزایی در پایان نیز یادآور شد: مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گره گشایی از مشکلات بنگاه ها پیش قدم است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها