افزونه جلالی را نصب کنید.
مدير امور آبفا قشم خبر داد:

بهره مندی یکصد خانوار روستایی “طولا” از آب شرب

  • کد خبر : 2199
  • 17 مهر 1399 - 14:21
بهره مندی یکصد خانوار روستایی “طولا” از آب شرب
مدير امور آب و فاضلاب شهرستان قشم گفت: با انجام عمليات توسعه شبکه توزيع آب در محلات کامل آباد و کازرونی روستاي طولا، مشکل آب شرب اين محلات برطرف شد.

سلمان افروشه با اشاره به نقش و مشارکت موثر مردم در اجرای طرح های آبرسانی، افزود: این پروژه به طول یکهزار متر و با مشارکت مردم اجرا شده است.

به گفته وی؛ با اجرای این پروژه یکصد خانوار از محلات کامل آباد و کازرونی روستای طولا  از آب شرب نسبتا پایدار بهره مند شدند.

مدیر امورآبفا قشم در ادامه با اشاره به طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، اظهار داشت: در راستای این طرح که با هدف بهبود روند آبرسانی به روستاها اجرا شده، کاهش تنش آبی در روستاهای شهرستان قشم در اولویت برنامه و اقدامات آبفا استان قرار گرفته است.

افروشه اضافه کرد: پروژه هایی نظیر؛ اصلاح شبکه روستاهای قشم به طول ۱۰ کیلومتر، توسعه شبکه روستاهای تورگان و پی پشته به طول ۱۴ کیلومتر، اصلاح ایستگاه پمپاژ درکو و گوران، اصلاح ایستگاه پمپاژ آب شیرین کن مپنا، رفع نشتی مخازن آب و اجرای خط انتقال ایستگاه پمپاژ درگهان تا مخزن ذخیره این شهر  از جمله اقدامات آبفا هرمزگان در چند ماهه اخیر و به منظور کاهش تنش آبی بوده است.

وی افزود: همچنین اجرای پروژه ی توسعه شبکه توزیع آب در روستاهای نقاشه، معتمد آباد و شهرک گیاهدان را نیز در دست اجرا داریم.  

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها