افزونه جلالی را نصب کنید.

صلح و سازش یک میلیاردی در قشم همزمان با اربعین حسینی

  • کد خبر : 2181
  • 17 مهر 1399 - 13:55
صلح و سازش یک میلیاردی در قشم همزمان با اربعین حسینی
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: همزمان با اربعین حسینی ، شورای حل اختلاف شهرستان قشم موفق به صلح وسازش در پرونده ای یک میلیاردی شد.

مظفر حمزه ئی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان اعلام کرد: همزمان با اربعین حسینی و چهلمین روز از شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» با تلاش و پیگیری بی وقفه اعضای شعبه هفتم شورای حل اختلاف شهرستان قشم ، این شورا موفق به ایجاد صلح و سازش در پرونده ای یک میلیارد ریالی گردید.

مظفر حمز ه ئی اظهار داشت : خوشبختانه اعضای شعبه هفتم شورای حل اختلاف بر اساس وظیفه ذاتی خود در راستای ایجاد صلح و سازش در پرونده های ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و طرفین پرونده نیز با توجه به این ایام نورانی در تأسی از سیره ائمه اطهار «علیهم السلام» نسبت به گذشت و اعلام رضایت مبادرت نمودند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان گفت: تحقق این اقدام در کنار دیگر پرونده‌های مصالحه از مهمترین دستاورد‌های این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از اهتمام اعضای و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان به منظور گسترش فرهنگ صلح و سازش خاطرنشان کرد: امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها