افزونه جلالی را نصب کنید.
با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس؛

اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی ویژه کودکان و نوجوانان شهر بندرعباس برگزار شد

  • کد خبر : 2268
  • 23 مهر 1399 - 11:38
اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی ویژه کودکان و نوجوانان شهر بندرعباس برگزار شد
اختتامیه سوگواره هیئت های خانگی ویژه کودکان و نوجوانان شهر بندرعباس با همکاری شهر دوستدار کودک در تالار فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در این آیین اظهار کرد: با عنایت به توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به نوجوانان و جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم برجسته کردن ارزش های معنوی این سازمان با همکاری شهر دوستدار کودک اقدام به برگزاری سوگواره هیئت‌های خانگی کودک و نوجوان کرد.

حامد رضوانی افزود: همچنین بنا به توصیه های رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداران حسینی و شعار هر خانه یک حسینیه تصمیم گرفتیم با توجه به تعطیلی بسیاری از هیئت ها،کودکان هیئت خود را در خانه خود ایجاد کنند و این مبنای برگزاری سوگواره هیئت‌های خانگی شد‌.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیتها و ابزارهای نوین جهت تاثیرگذاری اجتماعی و دینی همچنین استفاده از ابزار رسانه جهت اقامه عزای حسینی با هدف غنی سازی فرهنگ عاشورا و زنده نگهداشتن این قیام بزرگ که میراث عظیم فرهنگی نه برای جهان تشیع و اسلام بلکه برای همه بشریت است این جشنواره شکل گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ایجاد بستری مناسب جهت ارائه توانمندی ها و کشف استعدادها، آشنایی کودکان با سنتهای عزاداری را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در این سوگواره مجموعا ۵۶ اثر با مداحی کودکان دریافت شد که در پایان پس از بررسی، ۲۰ اثر برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب شد.
رضوانی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم در ابتدا ویژه دهه اول محرم بود که علیرغم تعطیلی مدارس و دانش آموزان خوشبختانه با شور و شوق حسینی و استقبال کودکان و نوجوانان به همراه بود که سبب شد ما مهلت ارسال آثار را تمدید کنیم.

گفتنی است مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس نیز در سخنانی از این اقدام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها