افزونه جلالی را نصب کنید.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین کلینیک سلامت دندان در بندرعباس/ سرمایه‌گذاری برای توریسم سلامت

  • کد خبر : 2281
  • 23 مهر 1399 - 19:07
راه‌اندازی بزرگ‌ترین کلینیک سلامت دندان در بندرعباس/ سرمایه‌گذاری برای توریسم سلامت
به همت 3 دندانپزشک جوان هرمزگانی، بزرگ‌ترین کلینیک سلامت دندان با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد ریالی در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از فارس، سه دندانپزشک جوان با سرمایه‌گذاری مشترک و حمایت بانک کشاورزی استان هرمزگان اقدام به راه‌اندازی بزرگ‌ترین کلینیک سلامت دندان در هرمزگان کردند که این اقدام علاوه بر تأمین نیازهای تخصصی دندان و ارتقای تراز ارائه خدمات به مردم، محوری برای توسعه توریسم سلامت در هرمزگان نیز محسوب می شود.

بخش قابل توجهی از مردم استان هرمزگان برای انجام درمان‌ دندان به شهرهای همجوار مراجعه می‌کنند و برخی نیز با وجود هزینه‌های سرسام‌آور این بخش و نبود کیفیت مناسب در ارائه خدمات و به روز نبودن تجهیزات در هرمزگان همواره گله‌مند هستند.

با راه‌اندازی این مرکز به عنوان بزرگترین و مجهزترین کلینیک سلامت دندان در هرمزگان و خدمات تخصصی آن، نه تنها مردم استان دیگر مجبور به سفر به استان‌های همجوار نیستند بلکه جدیدترین خدمات تخصصی روز دنیا را دریافت خواهند کرد.

((گردشگری سلامت یا مدیکال توریسم یعنی سفر به قصد دریافت خدمات درمانی و سلامت یا تندرستی. جرقه اولین سفرهای درمانی زمانی به ذهن بیماران خطور کرد که شهروندان یک کشور به دلایلی مانند نبود امکانات پزشکی مورد نیاز یا هزینه بالای یک جراحی خاص تصمیمی هوشمندانه گرفتند و به کشور دیگری سفر کردند.

صنعت گردشگری که پس از صنایع نفت و خودروسازی در رتبه‌ی سوم قرار داشته، تأثیرات مثبتی بر اقتصاد کشورها از طریق ارزآوری دارد. با گذر زمان و پیشرفت این صنعت، شاخه‌های مختلفی از گردشگری هم‌چون گردشگری ورزشی، مذهبی وسلامت پدید آمده‌اند. آن‌چه میان این شاخه‌ها تفاوت ایجاد کرده انگیزه‌ی افراد از گردشگری و چرایی سفر آن‌ها است.

به‌طور متوسط درآمد حاصل از توریسم درمانی برای کشورها بیش از ۳ برابر توریسم معمولی است. رشد چشم‌گیر و افزایش محبوبیت توریسم پزشکی توجه سیاست‌گذاران،  رسانه‌ها و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است. این صنعت، کم‌هزینه ولی پردرآمد است و آینده‌ای بسیار روشن‌تر از تصور دولت‌ها پیش رو دارد.))

گفتنی است کلینیک سلامت دندان به آدرس بندرعباس – یابان سید جمال الدین ایدآبادی – چهار راه مرادی به سمت فلکه قدس – کوچه رضوان ۳ – ساختمان هرمز – طبقه سوم هر روزه پذیرای مردم و گردشگران میباشد.

تلفنهای تماس این کلینیک نیز عبارت است از :۰۷۶۳۲۲۵۳۷۱۰ – ۰۷۶۳۲۲۵۳۷۲۰ – ۰۹۱۷۹۷۹۷۰۲۷

فیلم افتتاح کلینیک :

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها