افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان از ایستگاه شهید میرزایی بندرعباس

  • کد خبر : 2316
  • 25 مهر 1399 - 1:16
بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان از ایستگاه شهید میرزایی بندرعباس
در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور ساماندهی به وضعیت ایستگاه شهید میرزایی بندرعباس، دادستان مرکز استان هرمزگان از این ایستگاه بازدید کرد.

در راستای احقاق حقوق عامه و در ادامه طرح بررسی وضعیت گمرکات ، بنادر و حمل و نقل جاده ای و با هدف ساماندهی به وضعیت ایستگاه شهید میرزایی بندرعباس، دادستان مرکز استان هرمزگان از این ایستگاه بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید ، طی جلسه ای با حضور جمعی از مسئولین سازمانهای دولتی و غیر دولتی استان در محل ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس ، با اشاره به موقعیت مهم این ایستگاه که یکی از گلوگاه های اصلی کشور به شمار می رود و همچنین با تأکید بر لزوم همکاری تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی با پلیس ، جهت ساماندهی سریع وضعیت ایستگاه شهید میرزایی، دستوراتی را صادر کرد.

قهرمانی در این خصوص، فعال بودن سه لاین خروجی در ساعات پیک حرکت کامیون ها از شهرستان بندرعباس ، استقرار ماشین آلات راه سازی در محل به منظور تعریض محور مواصلاتی، تهیه تابلوهای هشدار دهنده و نصب در محل با هماهنگی پلیس راه را از جمله مهمترین تصمیمات اتخاذ شده برای ساماندهی به وضعیت این ایستگاه برشمرد.

دادستان بندرعباس در ادامه، دستورات لازم را به منظور تهیه و جانمایی دو برج نوری در محل ایستگاه شهید میرزایی و همچنین تعمیر و بازسازی برج های نوری موجود صادر کرد.

وی همچنین استقرار فوری پرسنل و تجهیزات مربوطه توسط اداره مخابرات استان هرمزگان به منظور تقویت ارتباط کامل تلفنی و دیتا در این ایستگاه را خواستار شد.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان طی دستوراتی بر لزوم ساماندهی وضعیت برق ایستگاه شهید میرزایی بندرعباس ، همکاری لازم با پلیس امنیت اقتصادی جهت انجام استعلامات مربوطه در بازرسی ها ، پیش بینی امکانات رفاهی مورد نیاز رانندگان و استقرار مستمر و روزانه نمایندگان گمرک و تعزیرات حکومتی در محل این ایستگاه تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها