افزونه جلالی را نصب کنید.

پایان یک نزاع در بندرعباس با صلح و سازش در اربعین حسینی/ مختومه شدن سه پرونده به صورت همزمان در یک روز

  • کد خبر : 2292
  • 25 مهر 1399 - 0:57
پایان یک نزاع در بندرعباس با صلح و سازش در اربعین حسینی/ مختومه شدن سه پرونده به صورت همزمان در یک روز
معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از مختومه شدن سه پرونده مربوط به یک نزاع و درگیری با صلح و سازش در اربعین حسینی خبر داد.

مظفر حمزه ئی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از مختومه شدن سه پرونده مربوط به یک نزاع و درگیری با صلح و سازش در اربعین حسینی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای شعبه ۱۵ شورای حل اختلاف مجتمع شهید مطهری شهرستان بندرعباس، یک پرونده نزاع در یکی از محلات این شهر که منجر به درگیری و اختلافات طولانی مدت شده بود ، منتهی به صلح و سازش و آشتی طرفین گردید.

حمزه ئی در خصوص جزئیات این پرونده اظهار داشت: پس از طرح شکایت با موضوع درگیری و نزاع در یکی از محلات بندرعباس، در این رابطه سه پرونده قضایی تشکیل شد که با شناسایی منشاء اختلافات و تشخیص امکان و لزوم صلح و سازش در این رابطه ، شورای حل اختلاف استان به موضوع ورود نمود و به منظور ختم منازعه تلاش های خود را آغاز کرد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان هرمزگان بیان داشت : پس از ارجاع پرونده به شعبه ۱۵ شورای حل اختلاف مجتمع شهید مطهری شهرستان بندرعباس و در پی تشکیل جلسات متعددی در این زمینه، در نهایت همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و در تأسی از سیره معصومین «علیهم السلام» پس از حل و فصل اختلافات ، صلح و سازش میان طرفین این پرونده ها صورت گرفت.

حمزه ئی تصریح کرد : بعضی از شاکیان این پرونده ها به علت ناتوانی جسمی قادر به حضور در شعبه شورای حل اختلاف نبودند و در این خصوص با حضور اعضای شورا در محل سکونت این افراد و جلب رضایت کامل طرفین دعوا ، اختلافات مذکور منجر به مصالحه شده است.

رییس شورای حل اختلاف استان هرمزگان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های قضات ، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر استان از آنها خواست، در زمینه تحقق صلح و سازش در پرونده های ارجاعی، تمام ظرفیت های موجود را به کار گیرند تا شاهد موفقیت های بیشتری در این حوزه باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها