افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

۵۷ خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح می شود

  • کد خبر : 2386
  • 02 آبان 1399 - 17:23
۵۷ خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:در راستای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیطهای کاری، همزمان57 خانه فرهنگ کار در مجموعه های فرهنگی ورزشی و واحدهای تولیدی و صنعتی استان در آبان ماه افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ،هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ کار در جامعه و به منطور انسجام در انجام برنامه های فرهنگی جامعه کار و تلاش، خانه های فرهنگ کار تشکیل می شود.

وی اظهارداشت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست و به همین جهت برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ کار بمنظور پرورش نیروی انسانی توانمند با بهره وری بالا یکی از ضروریات و پیش نیازهای رسیدن به توسعه است که در این راستا تشکیل خانه های فرهنگ کار در دستور کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

خانه های فرهنگ کار و تلاش، مراکزی هستند که به منظور رصد مولفه های فرهنگ کار و ترویج برنامه های مربوط به آن فعالیت و این بستر را فراهم می کنند که با استفاده از دو نهاد خانواده و آموزش، ابعاد مختلف فرهنگ کار به جامعه شناسانده شود و در جهت ارتقاء آن فعالیت کنند.

توانمندسازی نیری کار به لحاظ روحی و جسمی در ابعاد فردی و اجتماعی، ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید ملی، ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ مهارت آموزی و معرفی و اجر نهادن به نخبگان هنری و فرهنگی جامعه کار و تلاش از اهداف تشکیل خانه های فرهنگ کار و تلاش است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها