افزونه جلالی را نصب کنید.
با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس؛

اختتامیه جشنواره تابستانی یخ در بهشت۹۹ ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد

  • کد خبر : 2445
  • 10 آبان 1399 - 8:28
اختتامیه جشنواره تابستانی یخ در بهشت۹۹ ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد
به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و با همکاری شهر دوستدار کودک بندرعباس جشنواره تابستانی یخ در بهشت 99 ویژه کودکان و نوجوانان شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، حامد رضوانی در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور برگزیدگان و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره یخ دربهشت در ۵محور نقاشی، کاردستی، نمایش های عروسکی، قصه گویی و شعرخوانی بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره باهدف ایجاد انگیزه و رشد استعدادها و خلاقیت کودکان شکل گرفته است که دبیرخانه این جشنواره از اول مردادماه آغاز به کار کرده است.

رضوانی تصریح کرد: تعداد۱۲۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از مجموع۱۲۵اثر، ۴۵ اثر برگزیده شدند. وی شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های کودکان، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد سرگرمی و اوقات فراغت در دوران شیوع ویروس کرونا را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان از برنامه تلاش می‌شود سال آینده این جشنواره در ۱۰ رشته و در بخش نوجوان و جوانان نیز برگزار شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها