افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل تعاون و کار هرمزگان: 

دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ها برای کسب فرصت های شغلی از ابزارهای جدید استفاده کنند

  • کد خبر : 2461
  • 14 آبان 1399 - 16:32
دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ها برای کسب فرصت های شغلی از ابزارهای جدید استفاده کنند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر استفاده از ابزارهای جدید توسط دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های استان برای کسب فرصتهای شغلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر هادی ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در جلسه هیات استانی کاریابی های غیردولتی هرمزگان اظهار داشت: کاریابی ها برای ایجاد فرصت شغلی علاوه بر تعامل با بنگاههای اقتصادی باید انتخاب و توانمندی های نیرو، توسعه آموزشها، همکاری با مراکز آموزشی و شناسایی و پیش بینی نیاز بازار را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس کاریابی ها، کمک به توسعه اشتغال استان است، اضافه کرد: کاریابی ها باید شناخت دقیق از بازار کار و مشاوره شغلی داشته باشند تا عملکرد خود را در راستای برنامه های وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی بهبود بخشند.

قابل ذکر است که ۱۷ کاریابی غیردولتی در بخشهای عمومی و تخصصی در استان هرمزگان فعالیت دارند و در هفت ماهه امسال بیش از یکهزار و ۳۵۰ فرصت شغلی توسط کاریابی های استان ایجاد شده است.

اولین نشست هیات استانی کاریابی های غیردولتی استان با دستور کار بررسی صلاحیت فردی و حرفه ای متقاضیان و تمدید، لغو و اعطای مجوز دفاتر مشاوره شغلی وکاریابی های غیردولتی استان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2461

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها