افزونه جلالی را نصب کنید.

پرداخت ۳۰ درصدی یارانه دستمزد به کارفرمایان هرمزگانی

  • کد خبر : 2503
  • 26 آبان 1399 - 21:40
پرداخت ۳۰ درصدی یارانه دستمزد به کارفرمایان هرمزگانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در صورت جذب نیروی کار شغل اولی در بنگاههای اقتصادی استان، ۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت به مدت یک سال به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر “هادی ابراهیمی” اظهار کرد: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است که در راستای حمایت نیروی کار شغلی اولی و کارفرمایان با پرداخت یارانه به حساب صاحبان کارگاههای بکارگیرنده افراد مشمول هدف این طرح، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

وی گفت: نیروی کار باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم وبالاتر ( اولویت با دانش آموخته دانشگاهی)، حداکثر ۳۷ سال ( برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار شرط سنی تا سقف ۴۵ سال است)، باشد تا بتواند از مزایای این طرح استفاده کند.

ابراهیمی اضافه کرد: کارگاه باید دارای مجوز از دستگاه اجرایی و کد بیمه کارگاهی تامین اجتماعی باشد و همچنین در زمان اجرای برنامه یارانه دستمزد نیز فعال باشد تا بتواند از مزایای طرح بهره مند شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت pyd.mcls.gov.ir جهت ثبت نام اقدام کنند و همچنین شماره تلفن های
۵-۳-۰۷۶۳۳۶۶۱۷۶۲ و دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی استان آماده پاسخگویی در خصوص این طرح هستند.

کاهش هزینه های بکارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال بویژه برای دانش آموختگان دانشگاهی در بازار کار،حمایت از ارتقاء تولید داخلی وبنگاههای بخشهای تعاونی و خصوص به شدت آسیب دیده از پدیده شیوع کرونا از اهداف اصلی این طرح است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها