افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان:

هر قطره خون شهید فخری‌زاده بذری برای اعتلای کشور است

  • کد خبر : 2537
  • 13 آذر 1399 - 12:28
هر قطره خون شهید فخری‌زاده بذری برای اعتلای کشور است
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: قطره قطره از خون شهدای هسته‌ای ما و شهید فخری‌زاده بذری برای اعتلای کشور شده و خواهد شد و دشمن زبون ملت ایران جز حقارت نخواهد دید.

پروفسور احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای عزم  و اراده جوانان انقلابی را برای مبارزه با دشمنان، دو چندان می سازد و دشمنان زبون ملت ایران از این دست از ترورهای مزدورانه ثمری نخواهد یافت.

وی با بیان این که یاد و خاطره این شهید بزرگوار و قطره قطره از خون او بی‌شک نور امید و بذر شکوفایی برای علم و اندیشه این میهن است و بانیان این اقدام تروریستی که ۴۲ سال در حال دشمنی ملت ایران هستند، از این اقدام نیز ذلالتی عمیق خواهند یافت و تاوان سختی پرداخت خواهند کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: در مکتب ما شهادت عزت است و خدای متعال سعادت ما را در شهادت، مقاومت و ایستادگی قرار داده است و لذا خون شهید بزرگوار فخری‌زاده به عاملی برای جوشش و خیزش ملی ما در دستیابی به قدرت بیشتر و بالاتری در سطوح علوم استراتژیک خواهد انجامید و آن شهید ریل‌گذاری دقیقی از پیشرفت و اعتلای این راه را انجام داده که شاگردان او این راه را ادامه خواهند داد.

پروفسور کامرانی از کینه دشمن بر علیه ملت ایران به مثابه دملی چرکی یاد کرد که با این ترور بار دیگر سر باز کرده است و دستان دشمنان ملت ایران به خون دلاورمردی آغشته شد که مظهر نوآوری و پیشرفت علمی ملت ایران بود ولی خدای متعال به مدد خون آن شهید بزرگوار و دیگر شهدای هسته‌ای کشورمان به این راه عزتی دوچندان خواهد بخشید.

وی توطئه‌های صهیونیستی با ملت ایران را که دست‌های آلوده آنان پشت این جنایت آشکار نیز دیده می‌شود، بدلیل کینه آنان از اسلام واقعی عنوان کرد و گفت: هرگاه ملت ایران در نقطه‌ای کلیدی از پیشرفت و اقتدار علمی و تکنولوژیکی قرار می‌گیرد، دشمنان این ملت با ترور فرزندان شایسته این ملت در صدد ضربه زدن به این حرکت شتابان علمی هستند و در نمونه اخیر نیز شاهد آن بودیم که یکی از نخبه‌ترین فرزندان این ملت را مورد ترور وحشیانه قرار دادند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صف بلندی از نخبگان فرهیخته این ملت در جامعه علمی کشور آماده‌اند که پرچم شهیدان بزرگ این میهن را از زمین بردارند و جوششی که خون این شهید در وجود ملت ایران قرار داد، بستری برای رشد بیشتر علمی خواهد شد.

دکتر کامرانی گفت: قوای مسلح کشورمان و نیروهای پرتلاش امنیتی بی‌شک با اقتدار انتقام خون این شهید را خواهند گرفت تا درس عبرتی برای همه آنان باشد و بی‌شک خدای متعال نیز منتقم خون این شهید عزیز ما خواهد بود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها