افزونه جلالی را نصب کنید.

رئیس جدید اوقاف رودان معرفی شد

  • کد خبر : 2545
  • 20 آذر 1399 - 13:51
رئیس جدید اوقاف رودان معرفی شد
رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان رودان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امروز،کیان محمدی به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف شهرستان رودان معرفی شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان با اشاره به وجود نیروی جوان در بدنه اوقاف و امور خیریه ، افزود: تکیه بر قشر جوان و اعتماد به نیروی جوانی در هر زمینه ای راهگشا است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقلِ امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفتیم اوقاف و امور خیریه هرمزگان هم برای پیشبرد اهداف خود از نیروهای جوان حمایت میکند.
کیان محمدی رییس جدید اوقاف رودان نیز گفت: همه ما سربازان کوچک ولایت بوده و برای خدمت به میدان آمده ایم، امیدوارم که همکاران نیز دست من را گرفته و با من همکاری خوبی داشته باشند.
وی گفت: با توجه به شعار سال که به نام جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است با همکاری یکدیگر حق وقف را بجا آوریم و در راستای کار خیر، عمل و باعث پیشبرد اهداف سازمان باشیم.
گفتنی است؛ در پایان از زحمات و تلاش‌های ” مهدی سقایی رییس سابق ” تجلیل و “کیان محمدی” به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها