افزونه جلالی را نصب کنید.

۹۳ بهبود یافته دارای اعتیاد در بندرعباس به شهرهای خود بازگشتند

  • کد خبر : 2582
  • 29 آذر 1399 - 15:05
۹۳ بهبود یافته دارای اعتیاد در بندرعباس به شهرهای خود بازگشتند
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر گفت: این افراد پس از درمان با رعایت نکات بهداشتی توسط ٤ دستگاه اتوبوس به شهرهای خود فرستاده شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس ؛ اسماعیل موحدی نژاد افزود: تیمی متشکل از شهرداری بندرعباس و نیروی انتظامی ، بهبود یافتگان غیربومی را در این سفر همراهی می کنند و پس از رسیدن به شهرهای مبدا ، آن ها را به خانواده هایشان و یا مراکز مربوطه تحویل می نمایند.

وی بیان کرد: بازگشت معتادان بهبود یافته به دامان خانواده هایشان ، امید بخشی به زندگی و حفظ سلامت و امنیت شهروندان هرمزگانی از اهداف اجرای طرح درمان و ارجاع معتادان به شهرهای محل سکونت شان است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: شهرداری بندرعباس براساس مسئولیت های اجتماعی خود همواره معتادان پُرخطر را از سطح معابر جمع آوری و برای انجام مراحل درمان تحویل مراکز ترک اعتیاد می نماید.

اسماعیل موحدی نژاد اظهارکرد: سالانه معتادان و متکدیان زیادی از نقاط مختلف کشور روانه کلانشهر بندرعباس می شوند و ضمن به خطر انداختن امنیت و سلامت شهروندان ، چهره شهر را هم نازیبا کنند.

وی یادآور شد: طرح های جمع آوری، درمان و ارجاع معتادان متجاهر در بندرعباس با حمایت استاندار محترم ، معاون سیاسی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس، مقام محترم قضایی و انتظامی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، اداره کل بهزیستی و دیگر دستگاه های مسئول انجام می شود.

این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری گفت: شهرداری بندرعباس با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده در سال های گذشته تعدادی از بهبود یافتگان بومی را در محل های مناسب به کار گرفت و زمینه اشتغال آنان را فراهم کرد.

اسماعیل موحدی نژاد در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده معتادان و متکدیان پُرخطر در محلات و یا سایر نقاط شهر به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها