افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی/ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مینابی

  • کد خبر : 2616
  • 03 دی 1399 - 12:04
اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی/ توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مینابی

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مصطفی محب زاده رییس اوقاف وامور خیریه شهرستان میناب اظهار کرد:با توجه به نزدیکی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،سازمان اوقاف برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته که یکی از این طرح ها طرح شهید سلیمانی است که ادامه رزمایش کمک های مومنانه در […]

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر مصطفی محب زاده رییس اوقاف وامور خیریه شهرستان میناب اظهار کرد:با توجه به نزدیکی سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ،سازمان اوقاف برنامه های ویژه ای برای این ایام در نظر گرفته که یکی از این طرح ها طرح شهید سلیمانی است که ادامه رزمایش کمک های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا است‌.
رییس اوقاف وامور خیریه شهرستان میناب گفت: هر بسته شامل برنج، روغن، چای، رب گوجه فرنگی و ماکارونی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان است که از محل نیات واقفان تامین و از طریق مرکز افق آستان ابوالفضل (ع) روستای شهمرادی در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.
وی در خصوص شناسایی نیازمندان و جامعه هدف افزود: این اداره با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه یک بانک از افراد نیازمند تهیه کرده و همچنین هیات امنای امامزادگان و بقاع متبرکه نیز مکلف به شناسایی و معرفی افراد نیازمند مناطق خود شده اند.
محب زاده با اشاره به موج سوم کرونا خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی زندگی افراد کم برخوردار بیش از دیگران از شیوع کرونا تحت تأثیر قرار گرفته. عده‌ای کار و درآمد خود را از دست داده‌اند و حتی برای تأمین نیازهای اولیه زندگی خود، دچار مشکل جدی شده‌اند.
این مقام مسوول اضافه کرد:به همین منظور طرح شهید سلیمانی با هدف توزیع سبد غذایی بین اقشار آسیب پذیر و آبرومند متأثر از شرایط اقتصادی با توجه اهمیت موضوع توسط نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان ابلاغ شد که الحمدالله اوقاف میناب با همکاری مراکز افق پانصد پک معیشتی آماده و بین نیازمندان توزیع شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها