افزونه جلالی را نصب کنید.

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی زمستانه کانون‌ پرورش فکری هرمزگان آغاز شد

  • کد خبر : 2709
  • 12 دی 1399 - 19:43
ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی زمستانه کانون‌ پرورش فکری هرمزگان آغاز شد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارت‌های زندگیِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، پروین پشتکوهی روز پنج شنبه افزود: ثبت نام نزدیک به ۶۰ عنوان کارگاه تخصصی مجازی با هدف توانمندسازی و مهارت‌ورزی کودکان و نوجوانان در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارت‌های زندگیِ کانون پرورش فکری هرمزگان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی زمان شروع برگزاری کارگاه‌ها را از ۱۸ دی اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: این کارگاه‌ها زیر نظر انجمن‌های تخصصی مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است.

پشتکوهی با بیان اینکه کارگاه‌های برخط تخصصی کانون از تابستان با سه کارگاه آغاز شده است، بیان داشت: در فصل پاییز نیز با برنامه‌ریزی کارشناسان و مربیان کانون در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تعداد این کارگاه‌ها به ۳۳ کارگاه افزایش یافت.

به گفته وی، در فصل پاییز بیش از ۴۰۰ نفر از مخاطبان توانستند در کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، هنری، ادبی و حال خوش زندگی به صورت مجازی حضور یابند و از دانش و تخصص استادان، مربیان و کارشناسان در سطح کانون استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به همراه کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این کارگاه‌ها تا ۱۷ دی فرصت‌ دارند با مراجعه به سامانه کانون به نشانی kpf.ir نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌های زمستانه کانون اقدام کنند. Attachments area

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها