افزونه جلالی را نصب کنید.
خبر خوش برای بانوان صیاد هنگامی :

تخصیص پانزده فقره مجوز صید ویژه ۳۰ بانوی صیاد هنگامی

  • کد خبر : 2743
  • 16 دی 1399 - 1:07
تخصیص پانزده فقره مجوز صید ویژه ۳۰ بانوی صیاد هنگامی
مدیر کل شیلات هرمزگان از تخصیص پانزده فقره مجوز صید ویژه ۳۰بانوی صیاد هنگامی با پیگیری شیلات استان و موافقت سازمان شيلات ايران و حمایت استانداری هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه بانوان زحمت کش و  صیاد هنگامی از سال‌ها پیش  اقدام به صید با قایق به روش قلاب می نمودند اما به دلیل نداشتن مجوز صید از مزایای لازم برخوردار نبودند گفت:  تعدادی از این بانوان سرپرست خانوار بوده که نیاز مبرم به این حرفه برای درآمد و سرپرستی خانواده داشتند.

وی افزود: با توجه به شرایط این بانوان و اهمیت حل مشکل این بزرگواران  ساماندهی این فعالیت در دستور کار ویژه شیلات استان قرار گرفت  و با پیگیریهای مستمر موافقت ۱۵ فقره مجوز مازاد بر مجوزهای توسعه جزایر بطور ویژه صرفا جهت ۳۰ نفر از این  بانوان  از سوی سازمان شیلات ایران صادر شد.

دریایی تصریح کرد: به ‌‌‌‌‌‌‌یمن و برکت انقلاب اسلامی این مجوزها در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال در اختیار بانوان صیاد هنگامی  قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شیلات هرمزگان در پایان از حمایت دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، دکتر خون میرزایی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و مهندس سید پرویز محبی معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران که لازمه تحقق این مهم بود تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها