افزونه جلالی را نصب کنید.

طرح «سفیر سلامت» به‌خوبی مورد توجه مردم بندرعباس قرار دارد

  • کد خبر : 2779
  • 21 دی 1399 - 5:21
طرح «سفیر سلامت» به‌خوبی مورد توجه مردم بندرعباس قرار دارد
رئیس فدراسیون ووشو در جمع مردم بندرعباس گفت: بسیار خرسند و خوشحالم که طرح سفیر سلامت فدراسیون ووشو در بندرعباس به‌خوبی مورد توجه مردم این شهر قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی هیأت ووشو هرمزگان، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری در جمع تای‌چی‌کاران در ساحل شهر بندرعباس اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحالم که طرح سفیر سلامت فدراسیون ووشو در بندرعباس به‌خوبی مورد توجه مردم این شهر قرار گرفته است.

وی افزود: فعالیت‌های شما را از همان روزهای نخست آغاز این طرح در بندرعباس رصد می‌کردم و خوشحالم که مردم قشم و میناب هم فعالیت خود را در تای‌چی آغاز کرده‌اند.

رئیس فدراسیون ووشو ایران گفت: یکی از دستورالعمل‌هایی که در شرایط ویژه کرونا در نظر گرفتیم، طرح توسعه همگانی و سلامت‌محور ورزش ووشو است که به لطف خدا قدم‌های مثبتی در این زمینه برداشته شد.

صدیقی ادامه داد: طرحی را به نام «سفیر سلامت ووشو» برنامه‌ریزی کردیم که در مرحله اول آن ۱۲۰ مربی در سراسر کشور را تربیت شد و قرار است در این مرحله هر کدام ۱۰ نفر را آموزش بدهند و تا پایان سال از طریق این طرح نزدیک به ۳۰۰۰ نفر در خانواده ووشو عضو خواهیم داشت و به مجموعه اضافه می‌شوند.

وی تصریح کرد: بحمدالله مثل همیشه علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو هرمزگان و تیم‌شان پیشرو این حرکت بودند و طرح حمایت همگانی تای‌چی که دوشنبه و جمعه در شهر بندرعباس اتفاق می‌افتد ماحصل تلاش‌های این دوستان است.

از روز اول هم این طرح را دنبال می‌کردیم از تعداد چهار یا پنج نفری که در روز اول شروع کردند امروز نزدیک به ۲۰۰ و ۳۰۰ نفر این حرکت را در ساحل خلیج فارس دنبال می‌کنند.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: این ورزش همگانی ووشو (تای‌چی) ورزشی است که قابلیت‌های سلامتی و تحرکی بیشتری را می‌تواند در فرد ایجاد کند.

حضور بانوان در تای‌چی و استقبال آنها از این طرح بسیار چشمگیر است و ان‌شاءالله این ورزش را ادامه بدهند که هم برای سلامتی آنها مفید است و هم مشکلات جسمی و روحی را از آنها دور می‌کند.

صدیقى ادامه داد: این گروهی که دور هم جمع می‌شوند در هفته تمرین می‌کنند از کودکان چهار ساله گرفته تا بزرگترهایی که شرکت کردند واقعا باعث افتخار و خوشحالی من است که این اتفاق خوب با رویکرد همدلی در ورزش ایجاد شده است.

ان‌شاءالله دوستانم در آموزش و پرورش و ارگان‌های دیگر هم پای کار بیایند تا ان‌شاءالله این اتفاق رشد بیشتری پیدا کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها