افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره برداری از۸۰۰ مترخطوط جدید ریلی با هدف توسعه حمل و نقل چند وجهی در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 2961
  • 26 دی 1399 - 13:24
بهره برداری از۸۰۰ مترخطوط جدید  ریلی با هدف توسعه حمل و نقل چند وجهی در بندر شهید رجایی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از الحاق 800 متر خطوط جدید ریلی با اعتبار 65 میلیارد ریال در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “منصور خرمشکوه”  با بیان اینکه ۸۰۰ متر خطوط جدید ریلی به ۶۰ کیلومتر زیر ساخت هایی که پیشتر در بندر شهید رجایی احداث شده اضافه گردید اظهارداشت: اولین محموله از طریق این خط جدید الاحداث  وارد مجتمع بندری شهید رجایی  شد.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: خطوط ریلی اختصاصی با سرمایه گذاری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده است .

وی تصریح کرد: آنچه مورد توجه است توسعه حمل و نقل کالا از طریق ریل بوده تا بتوانیم سهم جابجایی کالا را در این حوزه تقویت نماییم .

خرمشکوه  با اشاره به اهمیت موضوع توسعه حمل و نقل ریلی و همچنین تاثیر آن در کاهش مدت زمان انتقال کالاها به بازار هدف و کاهش هزینه های حمل و نقل کالا افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال بررسی، درخواست های شرکت های متقاضی احداث خطوط ریل اختصاصی هستیم تا با نهایی سازی این طرحها گام موثری در توسعه حمل و نقل ریلی برداشته شود.

شایان ذکر است؛ بندر شهید رجایی از۶۰ کیلومتر خط ریلی برخوردار است که شاخه های مختلف این خطوط به ۱۲ محوطه اختصاصی منتهی می شود .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها