افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مسئولین شرکت پالایش و پخش از منطقه خلیج فارس

  • کد خبر : 2955
  • 26 دی 1399 - 13:21
بازدید مسئولین شرکت پالایش و پخش از منطقه خلیج فارس
رئیس روابط عمومی، رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و فرمانده قرارگاه فرهنگی خلیج فارس در صنعت نفت از مرکز منطقه خلیج فارس بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس ؛ در ابتدای این جلسه حمیدرضا کیهان پور مدیر منطقه ضمن خوشامدگویی، منطقه خلیج فارس را یک منطقه نوپا و تازه تاسیس دانست وگزارشی از اهم فعالیت های منطقه خلیج فارس ارائه داد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه منطقه در خصوص خط جدید گوره/جاسک افزود: این طرح یک طرح ملی و کشوری است که واگذاری آن به شرکت های نفتی منطقه خواهد بود و یک خط لوله ۴۲اینچ بطول تقریبی یک هزارکیلومتر می باشدکه این نوع حجم از انتقال در سطح کشور سابقه ندارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام ثقفی، رئیس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اشاره به اهمیت کار شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت گفت: کارکنان شرکت خطوط لوله سربازان گمنامی هستند که در عین گمنامی رسالت خود که انتقال فرآورده های نفتی است را به نحو احسن انجام خواهند داد.

وی بیان داشت : ما مدیون و قدردان زحمات پرسنل خدوم منطقه خلیج فارس هستیم که اگر خللی در کارآنها ایجاد شود کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام حمید فلاحتی فرمانده قرارگاه فرهنگی خلیج فارس در صنعت نفت ضمن تبریک انتصاب کیهان پور اظهار کرد: باتوجه به شرایط عملیاتی منطقه خلیج فارس ، پرسنل این منطقه درکنار عملیات های فنی به امورات دینی و مذهبی اهمیت ویژه ای داده اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها