افزونه جلالی را نصب کنید.

مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان هرمزگان آغاز شد

  • کد خبر : 2971
  • 26 دی 1399 - 13:39
مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان هرمزگان آغاز شد
رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه‌های استان هرمزگان با برگزاری هفته اول و انجام پنج بازی آغاز شد.

رییس کمیته اجرایی هیات فوتبال هرمزگان روز جمعه در خصوص برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در هفته اول این رقابت‌ها و در بازی‌های انجام شده، تیم فوتبال متحدمغز آباد با نتیجه سه بر صفر برابر تیم فوتبال استقلال خونسرخ به برتری رسید و بازی تیم‌های فوتبال وحدت گورزانگ و اتحاد رودان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

محمد بارانی افزود: همچنین تیم فوتبال جبل برشهرو با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تیم فوتبال اروند سورو بندرعباس به برتری دست یافت، دیدار تیمهای فوتبال سیبه کوخرد و ستارگان بستانو با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تیم جنوب انرژی بر پارسیان با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم سبز پوشان بندرلنگه به برتری رسید. 

وی بیان داشت: همچنین امروز جمعه ۲۶ دیماه نیز بازی تیم‌های فوتبال طوفان کوخرد و اتحاد دژگان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان هرمزگان برگزار می‌شود.

رییس کمیته اجرایی هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان ۱۲ تیم در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت باهم رقابت می‌کنند.
بارانی گفت: درگروه نخست این رقابت‌ها «استقلال خونسرخ»، «متحد معز آباد»، «وحدت گورزانگ»، «اتحاد رودان»، «اروند سورو بندرعباس» و «جبل بر شهرو» و در گروه دوم «سیبه کوخرد»، «ستارگان بستانو»، «سبزپوشان بندرلنگه»، «جنوب انرژی بر پارسیان»، «طوفان کوخرد» و «اتحاد دژگان» تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان استان هرمزگان هستند.
وی خاطرنشان کرد: قهرمان رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان هرمزگان نیز به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقه فوتبال زیرگروه لیگ کشور حضور خواهدیافت.  
در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با کسب ۴۸ امتیاز هم امتیاز با استقلال خونسرخ بر حسب تفاضل گل بیشتر عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها