افزونه جلالی را نصب کنید.
رئیس شورای اسلامی شهربندرعباس:

رضایتمندی و رفاه شهروندان با تعامل بین دستگاه های خدمات رسان افزایش می یابد

  • کد خبر : 3027
  • 01 بهمن 1399 - 20:55
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: عرصه خدمت رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میزان رفاه و رضایتمندی مردم با تعامل بین دو دستگاه شهرداری و شرکت برق افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اسلام باوقار، رئیس شورای این شهر در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورا، با تقدیر و تشکر از دستگاه های خدمات رسان به ویژه شرکت توزیع برق و شهرداری بندرعباس، بیان کرد: شورای شهر با تعامل و همفکری با دستگاه های مرتبط با امر خدمت رسانی به مردم به دنبال فراهم نمودن رفاه و آسایش شهروندان می باشد.

باوقار گفت: شورای شهر با هدف خدمات رسانی بهینه و مناسب به شهروندان و در جهت تحقق توسعه و پیشرفت شهری گام های بلندی برداشته است و با دعوت از مسئولین دستگاه های اجرایی به صحن شورای شهر، جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات شهری تلاش می نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تصریح کرد:عرصه خدمت رسانی به شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میزان رفاه و رضایتمندی مردم با تعامل بین دو دستگاه شهرداری و شرکت برق افزایش می یابد.

باوقار گفت: در محلات بافت فرسوده و کمتر برخوردار مردم با مشکلاتی مواجه هستند و به خاطر خاموشی های معابر گلایه مند می باشند، چرا که این خاموشی ها باعث ایجاد جرم و ناامنی درمحلات می شود.

باوقار تاکید کرد: ما معتقدیم برای رفع مشکلات و معضلات در سطح شهر باید عزمی جدی در شهروندان و مسئولین ایجاد شود و همدلی،همفکری وهمکاری بین دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان افزایش می یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در خاتمه تصریح کرد: همانطور که شهر در حال توسعه و پیشرفت می باشد ما نیز باید گام های مثبتی برای رفاه شهروندان برداریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها