افزونه جلالی را نصب کنید.

دومین فروند اسکله فلزی درجزیره هنگام نصب شد

  • کد خبر : 3082
  • 04 بهمن 1399 - 13:32
دومین فروند اسکله فلزی درجزیره هنگام نصب شد
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از نصب دومین فروند اسکله فلزی درحوضچه جزیره هنگام خبرداد و گفت: با بهره برداری از این اسکله علاوه بر تفکیک مسیر ورود و خروج گردشگر و ارتقاء سطح ایمنی ، مدت زمان انتظار بویژه در روزهای اوج سفرکاهش می یابد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ” علی رضا محمدی کرجی را ن ” با اشاره به جاذبه های گردشگری طبیعی و دریایی جزیره هنگام گفت: این جزیره به دلیل وجود زیبایی های چشم نواز نظیر دسته های دلفین که در آبهای نزدیک جزیره زندگی می کنند، سواحل زیبا (ساحل نقرهای ) و بازارچه عرضه صنایع دستی و غذاهای دریایی همه ساله پذیرای گردشگران متعدد از اقصی نقاط کشور ودنیااست .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح ایمنی مسافران و گردشگران، سال گذشته یک فروند اسکله در حوضچه این جزیره نصب شد اظهار داشت: دومین فروند اسکله فلزی نیز با هدف  تفکیک مسیر ورودی و خروجی و جلوگیری از مدت زمان انتظار شناور و مسافر  بویژه در روزهای اوج حضور گردشگر و تعدد مسافر ساخته و در محل نصب گردید.

به گفته محمدی کرجی ران این اسکله از جنس بدنه فولاد دریایی به طول۲۰، عرض ۵ و آبخور ۳ متر با اعتبار پانزده و نیم میلیارد ریال، بدست متخصصان داخلی ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت .

شایان ذکر است؛ جزیره هنگام در دو کیلومتری جنوب شرقی قشم با نه کیلومتر طول و شش کیلومتر عرض بدلیل برخورداری از شن های براق ، ساحل مرجانی  ،   وجود دسته های دلفین وبازاری محلی برپاشده با مصالح بومی منطقه که  انواع غذاهای دریایی و صنایع دستی در آن عرضه می شود؛ همچنان رنگ و بویی سنت‌های کهن جزیره را حفظ نموده و این امر باعث شده همه ساله گردشگران زیادی هنگام را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها