افزونه جلالی را نصب کنید.

فعالیت های اقتصادی سودآور در تقویت اقتصاد کشاورزی نقش بسزایی دارد

  • کد خبر : 3085
  • 04 بهمن 1399 - 13:39
فعالیت های اقتصادی سودآور در تقویت اقتصاد کشاورزی نقش بسزایی دارد
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در سفر به استان هرمزگان از بخش های مختلف اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی هرمزگان، رحمت الله پریچهر عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حاشیه سفر دو روز خود که در معیت کمیسیون کشاورزی مجلس به استان هرمزگان سفر کرده بود از بخش های مختلف اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

در این بازدید دکتر پریچهر به اتفاق مدیر تعاون روستایی استان و روسای ستادی از بازارچه تعاون روستایی، مجتمع انباری و مهمانسرا و اراضی کشاورزی این اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان توسعه و طرح های در دست اجرا در این بخش ها قرار گرفتند.

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این بازدید بر توجه تشکل ها به فعالیت های اقتصادی سودآور در تقویت اقتصاد کشاورزی تاکید و اظهار کرد: امروز تعاونی ها باید تلاش کنند تا با توسعه زنجیره ارزش، ضمن تعادل بخشی به بازار محصولات کشاورزی، به تنوع در اجرای طرح های سودآور بپردازند.

وی با تاکید به راه اندازی روستا بازار توسط شبکه تعاون روستایی تصریح کرد: امروز تعاونی ها باید تلاش کنند تا با توسعه زنجیره ارزش، ضمن تعادل بخشی به بازار محصولات کشاورزی، به تنوع در اجرای طرح های سودآور بپردازند.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان نیز رویکرد تعاون روستایی هرمزگان در جهت کمک به رونق تولید و توسعه بخش روستایی و شرکت های تعاونی روستایی و تشکل های تحت پوشش دانست. دکتر اسدپور ضمن ارائه گزارشی از فعالت های شبکه تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: تجهیز و توسعه بازارچه ها در قالب روستا بازار همراه با شناسایی و بروز رسانی فروشگاه های مصرف فعال، احداث سردخانه همچنین ایجاد باراندازها و مراکز نگهداری محصولات کشاورزی و اجرای عملیات بازرگانی شرکتها از چشم اندازه های شبکه تعاون روستایی هرمزگان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها