افزونه جلالی را نصب کنید.

بهره‌برداری از بازار دائمی صنایع دستی بندرعباس تا پایان سال جاری

  • کد خبر : 3340
  • 28 بهمن 1399 - 14:43
بهره‌برداری از بازار دائمی صنایع دستی بندرعباس تا پایان سال جاری
مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس گفت: در تلاش هستیم بازار دائمی صنایع دستی تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، علی پاسلارزاده اظهار کرد: یکی از اهداف پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق، توسعه اقتصاد خرد و رونق‌بخشی به این حوزه است.
وی با اشاره به اینکه بازار قدیم ماهی‌فروشان بندرعباس در حال تبدیل شدن به بازار دائمی صنایع‌دستی است، افزود: این اقدام در راستای اهداف شهر خلاق بندرعباس و به منظور گسترش صنایع دستی و آیین های سنتی در حال انجام است.
مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس با بیان اینکه بازار دائم صنایع دستی بندرعباس تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: این بازار دائمی در محل بازار پیشین ماهی فروشان آغاز به کار خواهد کرد و با راه‌اندازی آن، کارآفرینان صنایع دستی، همزمان می‌توانند محصولات خود را ساخته، به نمایش گذاشته و به فروش برسانند.
وی اظهار کرد: در این بازار ، غرفه هایی مختص آموزش و ساخت صنایع‌‌دستی بندرعباس بویژه صنایع دستی دریایی، اختصاص می یابد.
به گفته پاسلارزاده، با راه اندازی این بازار دائمی، به یکی دیگر از اهداف پیوستن به شبکه جهانی شهر‌های خلاق نزدیک می شویم.
این مقام مسئول در انتها نیز عنوان کرد: این محل می‌تواند به عنوان یک جاذبه جدید و قابل توجه در جذب بیشتر گردشگر ایفای نقش کند.
احمد پایدار، مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های منطقه سه شهرداری در راستای صنایع دستی و آیین های سنتی شهر خلاق بندرعباس، گفت: رونق کسب و کار خانوارها و افزایش درآمد کارآفرینان صنایع دستی از عمده اهداف شهرداری بندرعباس در حوزه اجتماعی شهر خلاق است.
وی افزود: با راه اندازی بازار دائم صنایع دستی تا پایان امسال، گامی مهم در گسترش صنایع دستی و آیین های محلی این شهر برداشته می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها