افزونه جلالی را نصب کنید.
طی احکامی از سوی استاندار؛

اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند

  • کد خبر : 3448
  • 03 اسفند 1399 - 23:57
اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند
استاندار هرمزگان با صدور احکامی، رئیس، دبیر، اعضا و مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان هرمزگان را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها منصوب کرد.

به گزارش چلچله بندر به نقل از خبرآنلاین، استاندار هرمزگان با صدور احکامی، رئیس، دبیر، اعضا و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان هرمزگان را در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، منصوب کرد.
احکام صادر شده توسط فریدون همتی، استاندار هرمزگان به شرح زیر است: علی رئوفی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان و احمد نفیسی به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، احمد پویافر به عنوان عضو و رئیس ستاد امنیت انتخابات، عباس ماژین به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات، محمد احمدی به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی، مهرداد یزدانی به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات، فاطمه رکن الدینی به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع رسانی و رضا شهیدیان به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها