افزونه جلالی را نصب کنید.

ایجاد مدل سه بعدی و سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی

  • کد خبر : 3458
  • 04 اسفند 1399 - 19:07
ایجاد مدل سه بعدی و سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از ایجاد مدل سه بعدی مختصات دار با قابلیت های متنوع و راه اندازی سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر “علی رضا محمدی کرجی ران ” با بیان اینکه برای اولین بار در سطح بنادر کشور تهیه تصاویر سه بعدی و راه اندازی سامانه واقعیت مجازی در مجتمع بندری شهید رجایی به شکل پایلوت عملیاتی شد اظهار داشت: با اجرای این پروژه مشاهده کلیه عوارض، تاسیسات و مستحدثات روبنایی در محدود ه ۲۰۴۰ هکتاری که مشتمل بر بندر شهیدرجایی، اراضی پشتیبانی، بندر خلیج فارس و محوطه ۲۰۰ هکتاری میباشد پیاده سازی شده است .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی مجتمع بندری شهید رجایی  با اشاره به نتایج حاصله از اجرای این طرح خاطر نشان کرد: تصاویر سه بعدی مختصات دار با قابلیت های متنوع از جمله اندازه گذاری و محاسبه مساحت با وضوح کامل پیاده سازی و  بر روی سامانه واقعیت مجازی بندر شهید رجایی جهت رویت و بهره برداری بارگذاری خواهد شد.

به گفته محمدی کرجی ران، مجوزهای لازم به منظور تهیه تصاویر سه بعدی اراضی بندر لنگه بعنوان دومین بندر  کشور اخذ شده و تصویر برداری از آن بندر به پایان رسیده و ایجاد مدل اراضی این بندرگاه طی روزهای آینده آغاز می شود .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها