افزونه جلالی را نصب کنید.
شهردار بندرعباس خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه اولویت پنجم/ تعریض بلوار ساحلی در حدفاصل میدان لارک و بندر حقانی

  • کد خبر : 3523
  • 12 اسفند 1399 - 23:18
پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه اولویت پنجم/ تعریض بلوار ساحلی در حدفاصل میدان لارک و بندر حقانی
شهردار بندرعباس گفت: پروژه بزرگ اولویت پنجم به منظور تعریض بلوار ساحلی در حدفاصل میدان لارک و بندر شهید حقانی با پیشرفت 90 درصدی در حال انجام است.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی‌زاده در این ارتباط اظهار کرد: توسعه و بهسازی بلوار ساحلی در حدفاصل میدان لارک تا بندر شهید حقانی یکی از پروژه‌های قابل توجه است که عملیات اجرایی آن از مدت‌ها قبل آغاز شده است.
وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تعریض بلوار ساحلی که با نام اولویت پنجم شناخته می‌شود، افزود: این پروژه در مجموع ۲۰ هزار متر مربع کف‌سازی دارد که در حال حاضر حدود ۵۰۰۰ متر مربع آن انجام شده است.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه اجرای تاسیسات و فضای سبز جزو دیگر اقدامات اجرا شده در این پروژه است، خاطرنشان کرد: اجرای تاسیسات الکتریکال، روشنایی و همچنین تاسیسات مکانیکی برای آبیاری فضای سبز، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده که پایان یافته است.
امینی‌زاده در تشریح دیگر جزئیات اجرای این پروژه، بیان کرد: پروژه اولویت پنجم به منظور تعریض لاین‌های تندرو و کندرو شرق به غرب و بلعکس اجرا شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: در حال جاضر به منظور اجرای این پروژه، لاین تندرو شرق به غرب به منظور هم‌سان‌سازی کد ارتفاعی بسته شده و تخریب آسفالت آن در حال انجام است.
وی ادامه داد: در بخش دیگر این پروژه، لاین کندروی غرب به شرق بهسازی می‌شود، به نحوی که خودروها بتوانند از آن استفاده ترافیکی داشته باشند و همچنین در مسیر شرق به غرب نیز یک کندرو ۹ متری احداث شده است.
امینی‌زاده گفت: علاوه بر این اقدامات، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز به صورت جداگانه در ضلع جنوبی پروژه و مشرف به دریا احدای می‌شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها