افزونه جلالی را نصب کنید.
حجت‌الاسلام میراحمدی عنوان کرد؛

حفظ انقلاب اسلامی مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف

  • کد خبر : 3656
  • 17 اسفند 1399 - 23:53
حفظ انقلاب اسلامی مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه زنده ماندن انقلاب نیز مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف است، گفت: دوری از تحجرگرایی جامعه را به سعادت می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور احسان کامرانی رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار و حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد به‌عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی شد.

معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در این نشست با اشاره به رسالت دفتر این نهاد در دانشگاه‌ها گفت: وظیفه ما در این حوزه شبیه مأموریت انبیاست و باید در این مسیر خطیر با بینش و آگاهی بالایی برای هدایت جامعه دانشگاهی حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمهدی میراحمدی با تأکید بر اینکه داشتن برنامه، استراتژی و هدف  از اصلی‌ترین وظایف در حوزه هدایت و رهبری است، افزود: برای رسیدن به جایگاه برتر باید گرایش خود را به سمت ارتقا و صعود به جمع برترین‌ها تطبیق دهیم و این خواسته با برنامه‌ریزی جامع ممکن خواهد بود.

تحول‌خواهی به مفهوم عبور از اصالت‌های تعریف شده انقلابی  نیست

وی با بیان اینکه تحول‌خواهی به مفهوم عبور از اصالت‌های تعریف شده انقلابی  نیست، عنوان کرد: دوری از تحجرگرایی، قانع نبودن به وضعیت موجود،  جهش در حرکت به سمت توسعه و پیشرفت، هدف‌گرایی، داشتن نقشه راه و … اجزایی هستند که حرکت ما را به سمت تحول‌خواهی با حفظ آرمان‌های موجود  استحکام می‌بخشند و جامعه را به پیشرفت، ترقی و ارتقا نزدیک می‌سازند.

معاون منابع انسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور یادآور شد: انجام امور هدایت‌گری اگرچه غرامت سنگینی به همراه دارد، اما غنیمت‌های حاصل از آن، غنیمت ایمانی و الهی است.

میراحمدی با اشاره به توسعه و پیشرفت بشریت در عرصه دین و زندگی تشریح کرد: اندیشه انسان به سمت استکمال پیش می‌رود، بنابراین باید با رشد و تکامل همراه باشد و در این میان زنده ماندن انقلاب  نیز مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه‌های مختلف است.

وی با تجلیل از حجت‌الاسلام ابراهیمی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: تلاش‌های وی در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی بر کسی پوشیده نیست.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان نیز گفت: ۲۸ سال از فعالیت این نهاد در استان هرمزگان می‌گذرد و این دفتر توانسته به پشتوانه استادان و دانشجوبان فعالیت‌های چشمگیر و قابل قبولی ارائه کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی نیروی مخلص در حوزه خدمتگزاری است

حجت‌الاسلام عباس تقوی، نقش‌آفرینی دفتر نهاد دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان را  در مناسبت‌های مختلف یادآور شد و افزود: فعالیت‌های این دفتر در مسیر آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری همواره چراغ راه حرکت ما بوده است.

وی، حجت‌الاسلام ابراهیمی را از نیروهای ولایی و مخلص در حوزه خدمتگزاری خواند و افزود: هدایت  ۲۳ هزار دانشجو، یک‌هزار و ۵۰۰ عضو هیئت علمی  کاری بس طاقت‌فرسا و سختی است که وی توانست با صبوری انجام دهد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان با بیان اینکه حجت‌الاسلام پاک‌نژاد نیز از نیروهای ارزشی و دانشگاهی است، گفت: حضور وی در این جایگاه می‌تواند نویدبخش این امید باشد که این کشتی با سکانداری مطمئن و کارآزموده ادامه مسیر را طی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها