افزونه جلالی را نصب کنید.

حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست

  • کد خبر : 3696
  • 20 اسفند 1399 - 1:07
حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست
رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه حاشیه نشینی زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست بر لزوم تسریع در اجرای طرح اقدام مشترک برای نوسازی بافت فرسوده در بندرعباس تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اهمیت توجه به محلات محروم شهر بندرعباس اظهار داشت: وجود حاشیه نشینی و مشاهده بافت فرسوده در محلات ، زیبنده پایتخت اقتصادی کشور نیست و لازم است با برنامه ریزی منسجم نسبت به نوسازی و احیای بافت فرسوده در بندرعباس اقدام شود.

علی صالحی افزود: حاشیه نشینی و بافت های فرسوده زمینه بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی را افزایش می دهند که این موضوع چاره اندیشی سریع مسئولین را می طلبد.

وی در ادامه بیان داشت: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد همگام با دستگاه های اجرایی با عمل به وظایف قانونی خود جهت هر نوع مساعدت برای حل این مشکل اقدام نماید.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با پیگیری دستگاه قضایی استان طرح اقدام مشترک جهت پیشگیری از گسترش بافت فرسوده و حاشیه نشینی با مشارکت دستگاه های متولی در حال اجرا است که هدف از آن، احیای بافت فرسوده محلات شهر بندرعباس می باشد.

وی همچنین تأکید کرد: این طرح باید با اولویت بندی مناسب و در زمان متعارف به دقت اجرا و نتایج آن در عمل مشاهده شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها