افزونه جلالی را نصب کنید.

آنجا که دستگاه قضایی مقتدرانه وارد می شود

  • کد خبر : 3668
  • 20 اسفند 1399 - 0:38
آنجا که دستگاه قضایی مقتدرانه وارد می شود
ضرب شصت نشان دادن قوه قضائیه در چند ماه اخیر در هرمزگان و تسریع روند پیگیری مطالبات به حق مردم استان در شرایط فعلی، بارقه های امید را یکی پس از دیگری در دل مردم روشن ساخته است.

نظارت مستقیم بر برخی اصناف و ریشه کن کردن قیمتهای غیر منطقی در بازار مصرف مردم، راه را برای برخورداری مردم‌ از ضروریات زندگی هموار ساخته و در این چند روز باقی مانده به انتهای سال، موجب رضایتمندی اقشار مختلف جامعه خواهد شد.
نظارت کامل بر قیمت مرغ و ماهی از جمله اقدامات مقامات قضایی استان بود که در چند روز اخیر موجب خرسندی مردم شریف شهرستان بندرعباس شد که انتظار میرود این نظارت همه گیر و در سطح استان عملی شود.
گذشته از نظارت بر تعیین قیمت مرغ و ماهی، اگر ورود قوه قضا در بسیاری از مشکلات و مسایل روز جامعه نبود، بسا گرانفروشان، محتکران و سواستفاده کنندگان بدشان نمی آمد تمامی راههای کسب درآمدهای نامشروع را امتحان کنند.
نگاه تیزبینانه دستگاههای نظارتی در مبادی ورودی رسمی و غیر رسمی میتواند چنان عرصه را بر فرصت طلبان تنگ کند که مجال هیچ تخلف و قاچاقی بدانها ندهد و دست قاچاقچیان قطع شود.
حضور و گشت زنی پلیس اقتصادی در مبادی و رصد کردن رفت و آمدها ی مخفیانه مافیای کالا در جاهای مختلف استان نیز نقطه عطفی در جلوگیری از تحرکات قاچاقچیان کالا خواهد بود که باید همواره در دستور کار مسوولان امر قرار گیرد.
معقولانه نیست که مردم مشکل روغن یا برنج و شکر داشته باشند اما از آنسو شاهد انباشت کالاهای اساسی در برخی مبادی استان باشیم.
همچنین منطقی به‌نظر نمی رسد اگر برخی باندهای مافیایی به دور از چشمان عدالت خواهانه دستگاههای نظارتی در برخی جاها جولان دهند و با استفاده از شیوه های مختلف ، سند سازی و ….اقدام به قاچاق کالا کنند.
قوه قضائیه به عنوان دادرس مردم هرمزگان در شرایط کنونی باید گامهای خود را استوارتر از همیشه بردارد و در برخورد با دانه درشتها، علی الخصوص گردن کلفت های زورگوی عرضه کالا و خدمات، در هر مقامی که باشند، هیچ‌ اغماضی نداشته باشد.
بدون تردید دعای خیر مردم ، حسنات و باقیات صالحات، همواره بدرقه راه دلسوزان عرصه قضا خواهد بود.

کامبیز حسین پور

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها