افزونه جلالی را نصب کنید.

تهیه نرخ نامه برای انواع ماهی در هرمزگان دو روز پس از ضرب الأجل دستگاه قضایی

  • کد خبر : 3699
  • 20 اسفند 1399 - 1:10
تهیه نرخ نامه برای انواع ماهی در هرمزگان دو روز پس از ضرب الأجل دستگاه قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت : با اقدام دستگاه قضایی ، در کمتر از دو روز نرخ نامه انواع ماهی توسط مسئولین مربوطه تهیه و اعلام شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تهیه نرخ نامه برای انواع ماهی در این استان پس از ورود دستگاه قضایی به موضوع و با همکاری اتحادیه صنف مواد پروتئینی و اتاق اصناف خبر داد.

علی صالحی تأکید کرد: از تاریخ اعلام نرخ نامه مذکور، عرضه انواع ماهی باید براساس قیمت گذاری مصوب و با نرخ تنظیم بازار صورت پذیرد و در غیر اینصورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پیش از این و طی سالیان متمادی، عرضه انواع ماهی در استان هرمزگان بدون نرخ نامه ای مشخص صورت می گرفت که علاوه بر گرانفروشی توسط سودجویان ، نارضایتی شهروندان را نیز به همراه داشت که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی به موضوع با هدف تعیین قیمت مناسب ، این نرخ نامه توسط متولیان امر تهیه و ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر تشدید نظارت ها بر عرضه ماهی با نرخ تنظیم بازار اظهارداشت : حق مردم هرمزگان است که از این بخش از سبد غذایی بیشتر بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: :از طریق کنترل قیمت‌ها و نظارت بر عملکرد مسئولین، سعی می‌کنیم ضمن کاهش مشکلات معیشتی مردم، خانواده‌های هرمزگانی امکان تهیه ماهی و همچنین دیگر کالاهای اساسی را به نرخ مصوب داشته باشند.

همچنین دو روز پیش و در جریان برگزاری جلسه ستاد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی ، رئیس کل دادگستری هرمزگان با انتقاد از گرانی قیمت ماهی در این استان به نسبت استان های دیگر ، جهت رفع این مشکل برای مسئولین و دستگاه های متولی ، ضرب الأجل تعیین کرده بود.

گفتنی است بر اساس اعلام رئیس اتحادیه صنف مواد پروتئینی در اطلاعیه ای اعلام کرده است بر اساس مصوبه کمیته نرخ گذاری استان و ابلاغ صنف مواد پروتئینی(گوشت ، مرغ ، ماهی) کلیه غرفه داران موظف به درج قیمت انواع آبزیان موجود در غرفه میباشند و در صورت مشاهده بازرسین تعزیرات و صنعت و معدن با غرفه دارانی که قیمت در دید مشتریان و بازرسین نگذاشته باشد طبق قانون نظام‌صنفی و تعزیرات برخورد خواهد شد.
بدیهی است قیمت ها نیز بر اساس نرخ ابلاغی ارسال شده لحاظ میگردد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها