افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا ۲۵ فروردین ماه

  • کد خبر : 3793
  • 15 فروردین 1400 - 17:10
آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان تا ۲۵ فروردین ماه
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان استان از 11 الی 25 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه هماهنگی آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان استان اظهار داشت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان از ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و دانش‌آموزان با در دست داشتن کد و رمز همگام می‌توانند تا روز ۲۵ فروردین با مراجعه به سامانه www.azmoon.medu.ir فرآیند ثبت‌نام را پیگیری کرده و انجام دهند.

وی با بیان اینکه در مجموع ، ۵۷۶ دانش آموز وارد مدارس استعداد های درخشان استان هرمزگان خواهند شد، اظهار داشت: در سال جاری، تعداد ۳۳۶ دانش‌آموز دختر و پسر در دوره متوسطه اول و همچنین تعداد ۲۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر متوسطه دوم در رشته‌های علوم ریاضی، تجربی، انسانی، جذب مدارس استعدادهای درخشان استان خواهند شد.

به گفته بیت اللهی، دانش آموزان باید از ۲۰ الی ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت هزینه آزمون اقدام کنند و در صورت عدم وجه مورد نظر، انصراف از ثبت نام برای آنها لحاظ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: براساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش امسال هزینه ثبت‌نام که مبلغ ۳۰۰ هزار ریال است که به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و داوطلبان باید تمام مراحل ثبت‌نام تا مرحله دریافت کدرهگیری انجام دهند تا ثبت‌نام آنها قطعی شود.

بیت اللهی خاطر نشان ساخت: زمان برگزاری آزمون بر اساس شیوه‌نامه ثبت‌نام برای پایه هفتم روز پنجشنبه ۲۰ خرداد و برای پایه دهم روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تأکید بر به اهمیت فرآیند ثبت‌نام آزمون در موعد مقرر، تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که در مهلت قانونی برای ثبت‌نام فرزندان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها