افزونه جلالی را نصب کنید.
طی سال گذشته در بندرشهیدرجایی صورت گرفت؛

تخلیه ۴۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به میزان یک میلیون و ۹۵۸ هزارتن

  • کد خبر : 3883
  • 28 فروردین 1400 - 23:41
تخلیه ۴۳ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی به میزان یک میلیون و ۹۵۸ هزارتن
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون و 958 هزار تن انواع کالای اساسی توسط 43 فروند کشتی در بندرشهید رجایی بندرعباس تخلیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “علی رضا محمدی کرجی ران ” در تشریح اقدامات صورت گرفته در بندرشهید رجایی طی سال ۹۹؛  اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر یک میلیون و ۹۵۸ هزار تن انواع کالای اساسی که توسط ۴۳ فروند کشتی در بندر شهید رجایی تخلیه شد؛ کار تخلیه و بارگیری ۳۵ میلیون و ۱۲۶ هزار تن کالای غیرنفتی و بیش از ۳۰ میلیون تن کالای نفتی نیز در این بندر صورت گرفت .

وی، تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۵۹۸ TEU کانتینر و انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری به میزان ۱۷۰میلیارد ریال با بخش خصوصی در زمینه احداث مخازن نگه‌داری فرآورده‌های نفتی را از دیگر اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در بندر شهید رجای طی سال جهش تولید عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی هرمزگان گفت: با هدف تعمیم سیاستهای مبتنی بر توسعه ریل – بندر و به منظور نظارت بهینه و تسریع در فرآیند ورود و خروج واگن و همچنین کاهش زمان ماندگاری قطار در بندرشهید رجایی، سال گذشته درب خروج اختصاصی ریلی در بندر شهید رجایی راه‌‌اندازی شد.

محمدی کرجی ران  در ادامه گزارش خود به توسعه ظرفیت‌های حمل و نقل چند وجهی در بندرشهید رجایی از طریق اتصال ۲ شرکت جدید به خطوط ریلی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری در سال گذشته عملیات تخلیه گندم از کشتی و انتقال مستقیم آن به واگن قطار بود که به عنوان گامی مهم در راستای افزایش سهم ریلی در این بندر به انجام رسید .

وی مدیریت و پهلو دهی ۷۲۷ فروند کشتی و همچنین تهیه و ارسال ۴ فقره قرارداد جهت تصویب به سازمان با عنوان قراداد کالاهای عمومی، قرارداد احداث سیلو، راهبری ترمینال غلات، قرارداد حمل درون بندری و قرارداد اپراتوری خطوط انتقال فرآورده های نفتی در بندر خلیج فارس را از دیگر اقدامات برجسته معاونت بندری و اقتصادی طی سال گذشته و در بندر شهید رجایی عنوان کرد .

به گفته مدیر کل بنادر ودریانوردی هرمزگان در راستای ارتقای وضعیت ایمنی و زیباسازی محوطه‌ها و افزایش بهره‌وری عملیات در ترمینال‌ها با تشکیل تیم ممیزی در معاونت امور بندری و اقتصادی طی پنج دوره از ۳۰ شرکت فعال در بندرشهید رجایی بازدید بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها