افزونه جلالی را نصب کنید.

تخلیه دو نگله سنگین ۲۲۲ تنی در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 3895
  • 29 فروردین 1400 - 21:27
تخلیه دو نگله سنگین ۲۲۲ تنی در بندر شهید رجایی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو نگله سنگین ترانزیتی با وزن مجموع 222 تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی تخلیه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  “منصور خرمشکوه” درباره تخلیه دو نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی  اظهار داشت: این محموله ترانزیتی شامل دو نگله یکی با وزن ۱۲۳ تن و طول ۶۰ متر و دیگری ۹۰ تن با طول ۴۰ متر بوده که از بندر جبل علی کشور امارات بارگیری و مقصد نهایی آن کشور عراق است.

خرمشکوه با اشاره به مراحل عملیات جابجایی این محموله گفت: این دو نگله با استفاده از دو دستگاه شورت کرن (جرثقیل ساحلی ) و با رعایت کامل کارگوپلن (نقشه چیدمان کالا در زمان تخلیه و بارگیری )به صورت استاندارد و کاملا ایمن در مدت زمان دو ساعت از روی کشتی تخلیه شد.

وی افزود: این دو محموله بر روی کشنده های بوژی که از قبل بر روی اسکله مستقر شده بود، قرار گرفته و پس از مهاربندی کامل آن بر روی کشنده، با رعایت کامل الزامات ایمنی، عملیات انتقال به محوطه های بندری انجام پذیرفت.

 معاون امور بندی و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:  وجود ۲۴۰۰ هکتار محوطه عملیاتی و ارایه خدمات بندری به صورت ۲۴ ساعته به کشتی ها و صاحبان کالا و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری از جمله قابلیت ها و مزایای بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور بشمار می آید .

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها