افزونه جلالی را نصب کنید.
در آرامستان بندرعباس صورت گرفت؛

ارایه بیش از ۵۹۰۰ مورد خدمات‌دهی به شهروندان در سال گذشته

  • کد خبر : 3961
  • 06 اردیبهشت 1400 - 1:46
ارایه بیش از ۵۹۰۰ مورد خدمات‌دهی به شهروندان در سال گذشته
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ارائه ۵۹۳۴ مورد خدمات‌دهی در سال ۱۳۹۹ در بخش‌های مختلف این سازمان خبر داد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد بندری با اشاره به عملکرد این سازمان طی سال گذشته، اظهار کرد: کارکنان این سازمان در سال ۱۳۹۹با توجه به شیوع کرونا، فعالیت خود را در راستای خدمات‌رسانی هرچه شایسته تر و حفظ سلامت شهروندان با تمام توان دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به خدمات‌دهی ۲۴ ساعته مرکز اعزام حمل متوفی سازمان مدیریت آرامستان، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات با شماره تماس‌های ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۵۷ و ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۶۷ تماس بگیرند.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس حمل متوفی و اعطای مجوز، لغو و تمدید فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی فعال از وظایف سازمان عنوان کرد و گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۸۱۳ حمل درگذشتگان در این مرکز صورت پذیرفته که از این تعداد ۹۰۳ سرویس شهری، ۱۳۸۳ سرویس خارج از شهر، ۲۱۳ سرویس استانی و ۳۱۴ سرویس رایگان انجام شده است.
وی تاکید کرد: از سال گذشته، در راستای ارایه خدمات بهتر به شهروندان، اقدامات اجرایی و عمرانی شامل ساخت آلاچیق، نصب و تعمیر سنگ قبور در بهشت زهرا(س) بندرعباس توسط سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس انجام می‌شود.
بهمن نژاد با تاکید بر اینکه هرگونه ساختی در قطعات بهشت زهرا(س) توسط اشخاص ثالث ممنوع است، اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۷ آلاچیق به ازا هر قبر و ۵۱۳ نصب و تعمیر سنگ قبور توسط کارکنان واحد اجرایی و عمرانی سازمان انجام شده است.
وی با بیان اینکه قبلاً شهروندان برای برگزاری مراسم خود در آرامستان دچار مشکل و یا هزینه زیادی می‌شدند، افزود: واحد تشریفات این سازمان از حدود یک سال پیش راه‌اندازی شده و خدمات مربوط را ارائه می‌دهد.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: خدمات این واحد شامل تأمین صندلی، میز، سیستم صوتی، سایبان و سایر ملزومات است که در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۹۴ مراسم با حفظ رعایت فاصله‌گذاری انجام شده است.
این مقام مسئول افزود: شهروندانی که قصد برگزاری مراسم در قطعات آرامستان را دارند، می‌توانند جهت پذیرش در ساعات اداری به واحد تشریفات مراسم سازمان مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از وظایف سازمان انجام تغسیل و تدفین اموات در راستای موازین شرعی و بهداشتی است که این خدمات هر روزه از ساعت هشت صبح لغایت ۱۴ ارائه می‌شود.
بهمن‌نژاد گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۳۴۷ فوتی در آرامستان بندرعباس به ثبت رسیده که از این تعداد ۷۹۵ تدفین بزرگسال، ۱۰۸ تدفین نوزاد، ۹ تدفین نوجوان، چهار عضو بدن، ۱۱۶ تدفین مجهول‌الهویه و ۱۳۱۵ نفر بعد از مراحل تغسیل در آرامستان به خارج از شهر فرستاده شده‌اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها